- پایگاه خبری صبح فومن - http://sobhefouman.ir -

اجرای صبحگاه مشترک در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان شفت

اجرای صبحگاه مشترک در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان شفت

بمناسبت هفته ناجا مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان شفت با حضور اعضای محترم شورای تامین و مسئولین شهرستانی برگزار گردید.
در این مراسم فرمانده انتظامی شهرستان شفت ضمن خوش آمدگویی به مسئولین و مهمانان و خانواده معظم شهدا، ایثارگران، بازنشستگان ناجا و تبریک هفته ناجا و تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) و یاران با وفای آن امام در خصوص نقش موثر امنیت و امنیت حاکم بر کشور گفت : امنیت در کشور ما حاکم است در صورتی که دشمنان قسم خورده ما به هر طریقی منتظر آسیب رساندن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.بحمدالله نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح و دستگاه های امنیتی ، امنیت مطلوبی را در سراسر کشور ما بر قرار نموده اند و این امر به لطف خدا و خون شهیدان و رهنمود های رهبر عظمی ولایت مسیر گردیده است.
سرهنگ دوم علی صداقت گفت : ما هفته نیروی انتظامی را با شعار همه باهم برای امنیت و آرامش آغاز میکنیم و این هفته فرصت مناسبی برای تحقق این شعار در جامعه است.
وی ادامه داد : این هفته فرصت مناسبی است که همکاران و همرزمان ما در ناجا بتوانند اقتدار خود را در مقابله با سارقان و مجرمان ارائه دهند.
در ادامه فرماندار شهرستان ضمن تبریک هفته ناجا و تسلیت ماه محرم الحرام از هزاران شهید ناجا و ۱۰شهید ناجای شهرستان یاد کردند وگفتند:ارزش سلامتی و امنیت زمانی مشخص خواهد شد که آنها را از دست دهیم.
وی افزود : امروزه کشور ما با کمک نیروهای نظامی و انتظامی از امنیت پایداری برخوردار است .
وی امنیت را لازمه صنعت و اقتصاد پایدار دانسته که این امر با درایت رهبرمعظم انقلاب و اقتدار پلیس اسلامی در جامعه حاکم است.
وی در پایان از زحمات فرمانده انتظامی شهرستان و مجموعه پرتلاش وی به جهت اقدامات موثر در کاهش جرائم قدردانی نمودند.

imageimageimageimage