مدیر حوزه علمیه فومن؛مساجد در دوران غیبت کبری اصلی‌ترین مکان و پایگاه پیام‌رسان راه و فرهنگ مهدویت است.

به گزارش صبح فومن؛حجت‌الاسلام ولی‌رضا قربانی، مدیر حوزه علمیه فومن با تبریک فرا رسیدن میلاد منجی عالم بشریت، مهدی موعود(عج الله تعالی فرجه الشریف) اظهار کرد: یکی از اصول ثابت همه ادیان الهی و غیرالهی، اعتقاد به ظهور مصلح است.

حجت‌الاسلام ولی‌رضا قربانی

وی با بیان اینکه همه ادیان بر این باورند که در پایان دنیا باید مصلحی ظهور کند تا زمین را پر از عدل و داد کند، افزود: در بین ما مسلمانان اعتقاد به ظهور امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف) یک اصل قرآنی است که آیات متعدد فراوان در این زمینه در قرآن آمده که خداوند این موضوع را تصریح کرده است.

مدیر حوزه علمیه فومن با بیان اینکه حکومت حضرت مهدی(عج الله تعالی فرجه الشریف)، فقط مختص یه یک منطقه و عرب و عجم نیست، گفت: حکومت امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف)، حکومت در کل زمین است و به دست ایشان و یارانش قرار خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام قربانی با بیان اینکه همه منتظر روز موعود و ظهور امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف) هستند، تصریح کرد: با ظهور ایشان شهد و شیرینی عدالت در کام همه مستضعفان و مظلومان ریخته می‌شود.

وی با بیان اینکه بحث مهدویت بسیار جذاب و بی‌نظیر است، خاطرنشان کرد: باید مهدویت را تبلیغ کنیم و به گوش همه عالم برسانیم تا ظلم و جنایت از بین برود.

مدیر حوزه علمیه فومن با بیان اینکه اگر عالمیان اهداف امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف) را بدانند عاشق او خواهند شد، اظهار کرد: پیام امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف) و معرفت نسبت به ایشان را باید به همه انتقال دهیم.

حجت‌الاسلام قربانی با بیان اینکه مساجد در دوران غیبت کبری اصلی‌ترین مکان و پایگاه پیام‌رسان راه و فرهنگ مهدویت است، افزود: مساجد مکانیست که از همه جا مطمئن‌تر و از انحراف کمتری برخوردار است.

وی با بیان اینکه حضور علما در مساجد سبب می‌شود که اسلام و شیعه ناب محمدی(صلی‌الله علیه وآله) که منطبق با کلمات ائمه معصومین(علیه‌السلام) است به مردم اطلاع‌رسانی شود، گفت: مساجد جلسات یارگیری امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف) است که یارانشان در مساجد شناسایی وجذب می‌شوند.شبستان

این خبر را به اشتراک بگذارید :