جمعی از منتخبان گیلان در مجلس دهم با استاندار گیلان دیدار نوروزی داشتند.

استاندار گیلان: همه برای تقویت معیشت مردم گیلان مصمم هستیم

اصلی_5

 

به گزارش صبح فومن؛دکتر نجفی در دیدار نوروزی با منتخبان مجلس دهم، با تبریک به آنان، گفت: همچنین باید از زحمات تمام نمایندگان دور نهم مجلس که مدت کوتاهی از فعالیتشان باقی مانده است و همراهی خوبی در پیگیری مطالبات مردم داشتند، تشکر کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از محاسن مردم سالاری دینی در کشورمان وجود اندیشه های مختلف و ظهور آن در رقابت های انتخابات است، اظهار کرد: یکی از زیبایی های تضارب اندیشه ها، افکار و آرا در کشورمان این است که با حفظ این تفاوت ها و احترام متقابل و با نگاه منافع ملی و استانی پیگیر اجرای خواسته ها و حل مشکلات مردم باشیم.

IMG_5258

استاندار گیلان جایگاه نمایندگان را برای پگیری مطالبات مردم ارزشمند و تاثیرگذار دانست و تاکید کرد: همه مصمم هستیم تا برای تقویت رفاه و معیشت مردم گیلان با اندیشه واحد استانی و توجه به دغدغه های مشترک، رو به جلو حرکت کنیم.

دکتر نجفی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام  «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل»، گفت: نامگذاری امسال و شرایط پس از برجام، بستر مناسب و فرصت استثنایی را برای کار و تلاش بیشتر فراهم کرده است .

افتخاری

 لاهوتی، منتخب لنگرود، خسته بند منتخب بندرانزلی،حجت الاسلام والمسلمین افتخاری، منتخب فومن و شفت ، عباسی، منتخب رودسر و املش و جعفرزاده منتخب رشت در مجلس دهم  با تبریک فرا رسیدن سال نو به بیان اولویت های مشترک کاری در سال ۹۵ و مشکلات استان پرداختند.ایسنا

این خبر را به اشتراک بگذارید :