با حضور دکترنوبخت۳.۶ کیلومتر از آزادراه قزوین-رشت به بهره برداری رسید

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با افتتاح یک لاین ۳.۶ کیلومتری از آزادراه قزوین-رشت بر اتمام آن تا خرداد ماه سال آینده تاکید کرد.

photo_2016-03-20_13-01-33

محمدرضا نوبخت صبح شنبه در آغاز بهره برداری از لاین مذکور در مسیر آزادراه قزوین- رشت با اشاره به اهمیت تکمیل مسیر باقیمانده آزادراه فوق اظهار کرد: با افتتاح باقیمانده آزادراه، مشکل ترافیک مسیر منجیل به طور کامل حل می شود.

وی اظهار امیدواری کرد: تا خرداد ماه سال آینده، لاین دوم آزادراه نیز تکمیل شده و برای سهولت تردد مردم گیلان و مسافران به بهره برداری می رسد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی همچنین در جریان حضور خود در گیلان، ساعتی پیش از ریل گذاری راه آهن قزوین-رشت یازدید کرد و با اشاره به اهمیت راه اندازی این راه آهن گفت: شنیدن سوت قطار از خواسته های دیرینه مردم گیلان است.

وی با بیان اینکه اعتبارات تکمیل راه آهن قزوین- رشت در سال آینده پیش بینی شده است، افزود: امیدواریم تکمیل خط آهن قزوین- رشت تا انزلی و استارا نیز با همت مسئولان استانی و تامین اعتبارات لازم به نتیجه برسد.

راه آهن قزوین-رشت که در مرحله ریل گذاری قرار دارد، از پنج ایستگاه برخوردار است. با بهره برداری از این راه اهن، مسیر فوق با طی مدت زمان یک ساعت و نیم تا دو ساعت امکانپذیر خواهد شد. احداث این راه آهن از سال ۸۶ آغاز شده و تکمیل آن در سال ۹۵، یکی از مصوبات سفر رئیس دولت یازدهم به گیلان بوده است.مهر

این خبر را به اشتراک بگذارید :