مديرعامل شركت غله و خدمات بازرگاني منطقه ۷کشور از فعالیت ۷۵۰واحد نانوایی آزادپز گیلان در ایام نوروزخبرداد

مديرعامل شركت غله و خدمات بازرگاني منطقه ۷کشورگفت:۵۷۰ واحد نانوایی آزاد پز نیز بدون محدودیت زمان پخت، نان مصرفی شهروندان و مسافران نوروزی را تامین خواهند کرد.

1890524

رمضان كامران‌پي استفاده از نان سالم را حق مصرف كننده دانست و بر لزوم بهداشتي بودن واحدهاي نانوايي و عدم استفاده از افزودني هاي غير مجاز در تهيه نان تاكيد کرد.

وی با اشاره به كيفيت مطلوب گندم تحويلي به كارخانجات آردسازي استان در چند سال اخير،بر تلاش شركت غله در تهيه گندمهاي مرغوب تاكيد و يكي از عوامل ارتقاء كيفيت مطلوب نان استان را مرهون اين تلاشها دانست و در ادامه بر لزوم ارتقاء مهارت پخت نانوايان و نقش آن در افزايش كيفيت نان تاکید کرد.

کامران پی خاطر نشان کرد:گذراندن دوره هاي فني و حرفه اي مهارت پخت نان، توسط آن دسته از نانواياني كه هنوز موفق به گذراندن اين دوره نشده‌اند موجب ارتقای کیفیت نان گیلان می شود.

رمضان كامران‌پي همچنين با بيان اين نكته كه “درِ شركت غله،هميشه به روي نانوايان عزيز باز است” از تعامل سازنده با نانوايان، بعنوان يكي از عوامل ايجاد همدلي و همزباني نام برد،و با اشاره به در پيش بودن تعطيلات نوروز و حضور مسافران از سراسر كشور در استان گيلان، خواستار برنامه ريزي لازم از سوي اتحاديه نانوايان در خصوص كشيك نوروزي واحدهاي نانوايي به جهت رفاه حال مسافران و دسترسي آسان به نان، در ايام تعطيلات نوروز شد.

وی با بیان اینکه نانوایان می توانند از بیستم اسفندماه جاری نسبت به دریافت سهمیه آرد فروردین ماه اقدام کنند،تصریح کرد: در حالت عادی بیست و پنجم هرماه سهمیه آرد آنها ارائه می شود که به دلیل تعطیلات نوروزی، پنج روز زودتر این سامانه باز خواهد شد.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هفت، از کشیک ۵۰۰ واحد نانوایی شامل واحدهایی که سهمیه آرد یارانه ای دریافت می کنند، در نوروز امسال در استان گیلان خبر داد و گفت: علاوه بر کشیک این تعداد واحدهای نانوایی، ۵۷۰ واحد نانوایی آزاد پز نیز بدون محدودیت زمان پخت، نان مصرفی شهروندان و مسافران نوروزی را تامین خواهند کرد.ایسنا

این خبر را به اشتراک بگذارید :