نماينده فومن وشفت؛خدمت صادقانه به مردم افتخاری بسیار ارزشمند و بزرگ است و مردم باید در اولویت امور باشند/استاندار گیلان: مدیران، اقدامات انجام شده را به مردم گزارش دهند

استاندار گیلان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ارائه گزارش عملکرد دولتمردان به مردم گفت: مدیران دستگاه های اجرایی، اقدامات عملیاتی و اجرایی دولت تدبیر و امید در حوزه فعالیت های خود را با آمار دقیق و مناسب، به مردم گزارش دهند.

image

استاندار گیلان: مدیران، اقدامات انجام شده را به مردم گزارش دهند
به گزارش صبح فومن؛محمدعلی نجفی غروب یکشنبه در جلسه شورای اداری فومن و معارفه فرماندار جدید این شهرستان افزود: در بیانات حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی به وفور آمده که باید کار خوب را به مردم بیان کرد تا آنان که صاحبان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب هستند، در جریان امور باشند.
وی ادامه داد: مدیران دولت اسلامی از جنس مردم هستند و در دولت دکتر روحانی که تاکید بر ایجاد امید بین اقشار مختلف مردم است، باید با ارائه گزارش صحیح از عملکرد و تلاش دولت، مردم را به آینده کشور امیدوار کرد و امید را از آنها نگرفت.
نجفی بیان داشت: البته هر دولتی عملکرد خود را بیان می کند که این امر به معنای عملکرد نظام اسلامی است و جشن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ایام دهه فجر، فرصتی مناسبت برای بیان عملکرد این نظام مقدس به مردم است.
استاندار گیلان با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در سه سال فعالیت دولت تدبیر و امید در گیلان خاطرنشان کرد: در زمان حاضر نرخ بیکاری استان تک رقمی است و با کاهش شش درصدی نسبت به سه سال گذشته با تلاش همه عوامل دست اندرکار، به میزان ۹ و شش دهم درصد رسیده است.

نجفی با بیان اینکه این آمار به معنای حل مشکلات بیکاری و حوزه اشتغال در گیلان نیست، ادامه داد: علیرغم همه مشکلات موجود و موانع حوزه های صنعتی و کسب کار و همچنین حجم بالای فارغ التحصیلان جوان، باید در ایجاد بستر مناسب تر در فضای کسب و کار با استفاده از دانش و فناوری های روز و طرح های اقتصادی دانش بنیان و همچنین توجه به فضای فعلی و استعدادهای گیلان، تلاشی مضاعف تر داشت.
وی همچنین تغییرات و جابجایی های حوزه مدیریتی در سطح فرمانداران گیلان را در راستای تقویت روحیه کار و تلاش و همدلی بیشتر در شهرستان ها دانست و گفت: از همه مسئولان می خواهم که با حفظ ارزش ها و اخلاق های حسنه اسلامی و همدلی در همه بخش ها، برای حفظ کرامت مردم و نیز تلاش صادقانه برای رفاه و آسایش آنان، از شعارها دوری و وظیفه واقعی خود که خدمت به مردم است را عملیاتی کنند.

image
نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: آنگونه که حضرت علی(ع) فرمودند که اگر از فرصت خدمت استفاده درست نکنیم، حتما افسوس خواهیم خورد، باید از فرصت خدمت بی منت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای کسب رضایت خلق که همان رضایت خداوند متعال است، بهره کافی را ببریم.
حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری افزود: خدمت صادقانه به مردم افتخاری بسیار ارزشمند و بزرگ است و مردم باید در اولویت امور باشند.
وی ادامه داد: در نظام اسلامی باید با مطالعه دقیق نیازها و مشکلات مردم که همیشه مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند، در راستای حل آنها کوشید.
وی فضای همدلانه موجود مجلس و دولت در استان گیلان را در راستای ارائه خدمات به مردم بسیار موثر عنوان و تاکید کرد: شهرستان فومن علیرغم ظرفیت ها و قابلیت های بسیار فراوان، در بخش های مختلف همچون بهداشت و درمان بویژه در حوزه بیمارستان و نیز زیرساخت های عمرانی نظیر جاده ماسوله و پل ورودی شهر دارای خواسته ها و مطالبات به حق مردم است که به عنوان خادم ملت انتظار پیگیری مناسب، از استاندار گیلان و فرماندار جدید فومن را داریم.
در پایان این مراسم، ضمن تکریم فعالیت ها و خدمات میرشمس مومنی زاده، حسین اسماعیل پور فرماندار سابق شهرستان صومعه سرا، به عنوان فرماندار جدید شهرستان فومن معرفی و منصوب شد.

image

شهرستان فومن با دو بخش مرکزی و سردارجنگل و شش دهستان لولمان، رودپیش، گشت، گوراب پس، آلیان و سردارجنگل در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.
خبرنگار:امیرپوراحمد

این خبر را به اشتراک بگذارید :