عبدی؛رژیم صهیونیستی تدارک سنگینی برای از بین بردن نخبگان علمی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران انجام داده‌است

به گزارش صبح فومن؛علی عبدی در نشست بصیرتی مسجد ولی عصر (عج) بالامحله این شهر با تسلیت فاجعه منا اظهار کرد: فاجعه صحرای منا نمی‌تواند اتفاقی باشد و برنامه از پیش طراحی شده‌است.

وی به کشته شدن دو هزار نفر در سرزمین منا اشاره کرد و افزود: امسال بزرگ‌ترین فاجعه حج در ۱۰۰ سال گذشته اتفاق افتاده و تاکنون آل‌سعود هیچ همکاری برای پیدا کردن مفقودشدگان این فاجعه نکرده‌است.

عبدی با بیان اینکه حفظ جان و امنیت حاجیان از مهم‌ترین فراز پیام مقام معظم رهبری در حج امسال بود، تصریح کرد: امسال بزرگ‌ترین فاجعه انسانی در حج اتفاق افتاده و این کشتار با طراحی رژیم جعلی و فاسد صهیونیستی انجام شده‌است.

کارشناس مسائل بین‌الملل تبیین کرد: تعدادی از مفقودین فاجعه منا دارای پست‌های حساس در منطقه خاورمیانه هستند.

وی به مفقود شدن غضنفر رکن‌آبادی سفیر ایران در لبنان اشاره کرد و گفت: رکن‌آبادی نقش بسیار مؤثری در مبارزات لبنان و سوریه داشت و مفقود شدن او مشکوک است.

عبدی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی تدارک سنگینی برای از بین بردن نخبگان علمی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران انجام داده‌است، خاطرنشان کرد: ابعاد فاجعه منا هنوز ناشناخته است و سعودی‌ها می‌خواهند این فاجعه را تبدیل به دعوای ایران و عربستان کنند.

کارشناس مسائل بین‌الملل متذکر شد: حمایت رسانه‌های غربی در فاجعه منا از آل‌سعود نمی‌تواند اتفاقی و تصادفی باشد و برنامه از قبل طراحی شده‌است.

* تدارک دشمن برای نفوذ به لایه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشور

وی در ادامه به سخنرانی‌های مقام معظم رهبری از ابتدای امسال تاکنون اشاره کرد و یادآور شد: نفوذ بیشترین کلیدواژه در سخنرانی‌های مقام معظم رهبری است.

عبدی اظهار کرد: دشمن برای نفوذ در سه لایه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشور تدارک دیده‌است.

کارشناس مسائل بین‌الملل، مقابله با نفود سیاسی و فرهنگی دشمن را اولویت برنامه‌های جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی تهدید شماره یک استکبار جهانی است، بیان کرد: استکبار تلاش می‌کند به فضاهای مؤثر و افراد در نظام نفوذ کند.

عبدی تبیین کرد: امسال دستگاه دیپلماسی ما با ۱+۵ به‌ ویژه آمریکا به توافق رسیده‌است.

کارشناس مسائل بین‌الملل به تغییر سخنان مسئولان در اجرای برجام اشاره کرد و گفت: اکنون مسئولان می‌گویند اگر برجام اجرایی شود اتفاقی در اقتصاد کشور نمی‌افتد.

وی با اشاره به منافذ برجام برای نفوذ دشمن به کشور، خاطرنشان کرد: هنوز مجلس نظر خود را در مورد برجام اعلام نکرده، اما مسئولان در نیویورک می‌گویند برای فاز نخست اجرای برجام آمدیم.

کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه نفوذ از طریق برجام تنها مربوط به مراکز نظامی و امنیتی ایران نمی‌شود، اظهار کرد: برجام می‌تواند حفره‌های نفوذ بزرگ‌تری در حوزه‌های سیاسی و فرهنگی در کشور ایجاد کند.

وی به مطالب برخی رسانه‌های داخلی مبنی بر «خداحافظ فلافل و سلام مک‌دونالد» اشاره کرد و افزود: در دنیای امروز مک‌دونالد سنگر نفوذ دشمن است و برخی در داخل کشور این امر را ترویج می‌کنند.

عبدی مک‌دونالد را پیشقراول نفوذ دشمن در سرزمین‌هایی دانست که هنوز گشوده نشده و بیان کرد: دشمن در نفوذ فرهنگی تغییر باورهای مردم را هدف گرفته‌است.

کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به اینکه نفوذ سیاسی در دو جبهه تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران انجام می‌شود، تصریح کرد: دشمن با استفاده از جریان خط تزویر برای دو جبهه مذکور برنامه‌ریزی کرده‌است.

وی، خط تزویر را مشکل اصلی انقلاب اسلامی خواند و گفت: به‌ دنبال گسترش الگوی ایرانی ـ اسلامی پیشرفت هستیم، اما برخی توسعه غربی را مطرح می‌کنند.

عبدی، انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را از دغدغه‌های دشمن برای نفوذ به داخل کشور دانست و خاطرنشان کرد: انتخابات یکی از امیدهای دشمن برای نفوذ در حلقه تصمیم‌گیرندگان در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است.

کارشناس مسائل بین‌الملل بر ضرورت شناخت خط تزویر تأکید کرد و توضیح داد: خط تزویر را باید بشناسیم و تحلیل کنیم و اجازه ندهیم به نام خط، بیت، یادگار و یار امام (ره) خط تقابل در مقابل ولی فقیه ایجاد کنند.روابط عمومی سپاه

این خبر را به اشتراک بگذارید :