حجت الاسلام صفوی در راهپیمایی روز جمعه بیان داشت؛ آل سعود لیاقت اداره حرمین شریفین راندارند 

امام جمعه شهرستان فومن بی کفایتی خادمین حرمین شریفین را باعث بوجود آمدن این مصیبت بزرگ برکشورهای اسلامی دانست و گفت : مقام معظم رهبری فرمود:دولت سعودی موظف است مسئولیت سنگین خود را دربرابر این حادثه بزرگ بپذیرد و به لوازم آن به قاعده حق و انصاف عمل کند.
حجه الاسلام صفوی در جمع نمازگران جمعه که بعد از اتمام آن در راهپیمایی علیه حادثه دیروز منا شرکت نمودند گفت : آل سعودلیاقت اداره حرمین شریفین راندارند یا مغرض هستند.پس کشورهای اسلامی باید از خود عکس العمل نشان دهند.وی افزود : مسئولین فتوایی ترکیه به بعضی از کشورها اعلام نظرکردند بای دشورایی از کشورهای اسلامی تشکیل شود. تا مناسک حج را مدیریت نمایند.
وی ادامه داد ؛کارشناسان بیان داشتند سال گذشته دراربعین بیش از ده ملیون زائر درکربلا حضور داشتنداما برای کسی مشکلی پیش نیامد با توجه به اینکه خطر داعش بسیار نزدیک بود اما درمکه حوادث متعدد پیش آمد.
امام جمعه فومن ادامه داد : با توجه به حمله هایی که به  یمن صورت گرفته چه انتظاراتی می توان از جلادهای عربستانی و آل سعود و آل یهود داشت ؟! .کسانی که به ماه حرام و غیرحرام اهمیتی نمی دهند؛ چه انتظاری از آنها می رود تا برای مسلمان ها و حجاج ارزش قائل شوند؟!

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :