جانشین فرمانده سپاه فومن در مجمع شورای عالی بسیج گفت؛ بسیج وارد مصداق نمی شود و فقط گفتمان امام راحل و امام خامنه ای (مدظله العالی ) را تبیین می کند .

نشست فصلی مجمع شورای عالی بسیج در هفته دفاع مقدس در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه ناحیه فومن برگزار گردید
سرهنگ پاسدار فردین میرزاپور هفته دفاع مقدس را فرصت مناسبی دانست تا گوشه ای از سلحشوری و شهادت طلبی بهترین جوانان این مرز و بوم را برای نسل آینده و حاضر معرفی نماییم  .

1-5
 جانشین سپاه ناحیه فومن هفته دفاع مقدس را بدین جهت دفاع مقدس نامید ؛ که دفاع یک ملت از سرزمین خود ؛ و مقدس از این جهت که با ارزش های الهی و دینی گره خوده است . وی دفاع مقدس را امتداد حرکت عاشورا دانست و شالوده اسای نظام اسلامی عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار میرزاپور سپس به ۱۰ کارگروه موضوعی و تخصصی مجمع شورای عالی بسیج اشاره نمود و گفت : خروجی مجمع منشاء خیر برکت برای نظام اسلامی در تمامی زمینه ها می شود . افزون بر آن دست بسیج از حیث اطلاعات و داده ها کامل شده تا بتواند با برنامه ریزی دقیق و حساب شده راهکار برون رفت از مشکلات را ارائه دهد.
وی ادامه داد ما در مجامع عالی بسیج بدنبال آن هستیم که بسیج را در تمام حماسه ها بصورت شاخص محور بدانیم وی تاکید کرد : بسیج وارد مصداق نمی شود و نخواهد شد و فقط گفتمان امام راحل و امام خامنه ای (مدظله العالی ) را تبیین می کند .
جانشین فرمانده سپاه ناحیه فومن مجمع شورای عالی بسیج را نقطه طلاقی دو رکن بسیجی (انگیزه الهی و ایمان به خدا ) و یکپارچگی و در کنار هم بودن زیر پرچم ولایت دانست .

1-1
در ادامه فرمانده سپاه ناحیه فومن راهبرد اصلی دشمن را تغییر رفتاری در نظام دانست و گفت : راهبرد امروز دشمن تغییر یافته است و دیگر نابودی نظام نیست بلکه به دنبال تغییر در نظام هستند و از استقامت در برابر استکبار بکاهند تا در دراز مدت به هدف خود برسند .
سرهنگ پاسدار علی توشه افزود : بالای هفت هزار میلیارد تومان نقدینگی در اختیار مردم قرار دارد و از محدود کشورهایی در جهان هستیم که این حجم نقدینگی در اختیار مردم قرار دارد و باید این حجم نقدینگی را بکار بندیم تا بتوانیم با اقتصاد مقاومتی بیش از پیش جامعه خود را به رشد مطلوب برسانیم .

1-222
ادبی مهذب رئیس مجمع شورای عالی بسیج شهرستان فومن  نکاتی را در خصوص جلسات مجمع  بیان نمود و در پایان دکتر توکلی در جمع میهمانان  مدعو به ایراد سخنرانی پرداخت .
روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه فومن 

این خبر را به اشتراک بگذارید :