عاشوری؛برخی از افراد در بازار اقتصادی کشور قصد دارند نرخ بازار را برهم بریزند

به گزارش صبح فومن؛عضو کمسییون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بانک مرکزی و تیم اقتصادی دولت باید در راستای تنظیم نرخ بازار ارز با رویکرد کارشناسی شده وارد عمل شوند،گفت:دولت با ابزارهای قانونی با متخلفان برهم زدن نظم بازار ارز برخورد کند.

ناصرعاشوری قلعه رودخانی درباره  حضور دلالان در بازار ارز، خاطرنشان کرد:نرخ مسکن،ارز و  تمامی  بازارهای اقتصادی  که درخطر سواستفاده دلالان  برای برهم زدن تعیین  نرخ قرار می گیرند را دولت باید با استفاده از ابزارهای قانونی کنترل کند تا شاهد حضور دلالان  دربازار کشور نباشیم.

نماینده مردم  فومن درمجلس شورای  اسلامی،تصریح کرد:برخی از افراد در بازار اقتصادی کشور قصد دارند نرخ بازار را برهم بریزند؛البته تعداد این  افراد زیاد نیست اما  تمام کشورها سعی می کنند که نرخ ارز را  با رویکرد کارشناسی البته همراه با نظارت کنترل  کنند.

وی ادامه داد:بخشی ازشرایط  ارز مربوط به عرضه وتقاضا و از طرفی هم مربوط به دستگاه‌های نظارتی است که باید نسبت به موضوع ارز حساسیت  فوق العاده ای داشته باشند.

عاشوری قلعه رودخانی افزود: متاسفانه  نظارت بر بازار ارز و مبارزه  با دلالان  درحد وسط رعایت نمی‌شود و  این امر به این معنا است که باید نظارت بر اقدامات  دلالان یک ریتم ثابت و منظم داشته باشد.

 وی تصریح کرد:  در واقع باید با تخلف در بازار ارز برخورد شود؛زیرا تخلف را باید همیشه محکوم کرده به هیچ وجه  نمی توان با تخلفات  برخورد مقطعی کرد.

عضو کمیسیون  اقتصادی مجلس؛یاد آورشد: سیستم  اقتصادی دولت بدیهی است که درگیر معذوریت‌های باشد و این در حالی است که باید فاصله ارز آزاد تا دولتی به سمت تک‌نرخی شدن حرکت کند/خانه ملت

کلیدواژه ها : , , ,

این خبر را به اشتراک بگذارید :