نگاهی به فرماندهی طیف اصولگرای شورای اسلامی کلانشهر رشت

 

به گزارش صبح فومن؛ در حالی انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهر رشت به سرانجام واقعی خود رسید که نمی توان نقش کلیدی تئوریسینهای این انتخابات سرنوشت ساز را نادیده گرفت.

5043c092c025673c100aac9dc0c02a89_L

بر اساس این گزارش ضمن اینکه کار شورایی طیف اکثریت در این انتخابات برکسی پوشیده نیست و نقش تک تک افراد را می توان در این پایبندی به اصول اخلاقی ستودنی توصیف کرد اما محوریت این انسجام و همگرایی را بیشتر می توان در اندیشه های فردی یکی از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس و از همرزمان شهدای والا مقام گیلان جستجو کرد .

حاج محمود باقری خطیبانی بار دیگر نشان داد که خودنمایی برای کسانی که طعم ایثار و شهادت را چشیده اند هیچ جایگاهی ندارد و فرصت هایی که در طول زندگی برای هر شخصی بوجود می آید به عنوان امانتی برای خدمتگذاری است که می بایست در جهت تحقق اهداف عالیه انقلاب صرف گردد.

از صفات بارز یادگار دفاع مقدس را می توان اعتقاد باطنی وی به دانش و تجربه دانست و این درحالی است که به اعتقاد بسیاری از افراد خود نیز می توانسته برای به کرسی نشستن ریاست شورا تلاش کند اما فرصت را برای دیگر افراد متخصص و باتجربه هموار می کند تا نشان دهد در هیچ زمانی به فکر قدرت نمایی و خودمحوری نبوده است .

دیگر صفات حاج محمود باقری خطیبانی ایجاد انسجام گروهی سازمان یافته است . وی نشان داد که در عرصه های مدیریتی امروز می توان با پایبندی به اصول اخلاقی و اعتقادی موجبات همگرایی و انسجام بین سازمانی را ایجاد کرد امری که شاید در این برهه زمانی بعید به نظر می رسید .

محمود باقری خطیبانی درکنار سایر اعضا شورای اسلامی که هریک دارای اندوخته های ارزشمندی هستند به عنوان یکی از سرمایه های اجتماعی در عمارت شورا نقش محوری و تاثیر گذاری را داشته که تنها می توان این جایگاه را در پایبندی وی به ارزشهای انقلاب و ولایت فقیه و شهدای دفاع مقدس جست . به واقع محمود باقری خطیبانی باری دیگر نشان داد همچنان با روحیه ایستادگی همچون همرزمان شهید و جانباز خود ایستاد تا منافع شهر و مردم فهیم شهر رشت حراست کند.

حال می توان به جرات گفت تحصیل در محضر شهدایی همچون قلی پور ، بیگلو ، خجسته ، گلستانی ، حمدی نژاد ، قبادی و … از ارکان این اندیشه های محوری محسوب می گردد که امید است فرهنگ ایثار و شهادت در تمام عرصه های کار و مدیریت شهری تجلی یابد تا همواره شاهد شکوفایی هرچه بیشتر استعدادهای توسعه پایدار در کلانشهر رشت باشیم.رشت پرس

این خبر را به اشتراک بگذارید :