امام جمعه فومن؛در دین مبین اسلام به فریضه زکات بسیار سفارش شده است

به منظور تعامل و همکاری هرچه بیشتر در جهت خدمت رسانی بهتر به نیازمندان ، مدیر ، مسئول زکات و مسئول روابط عمومی کمیته امداد فومن با امام جمعه این شهرستان در دفتر کار وی دیدار و گفتگو کردند.

2015_09_08_13_34_04_35269

به گزارش صبح فومن؛در این جلسه مدیر کمیته امداد فومن ضمن تقدیر و تشکر از امام جمعه شهرستان به جهت مساعدت های لازم برای جمع آوری زکات ، گفت : آنچه امروز مهم است رفع محرومیت و دستگیری از نیازمندان می باشد که پرداخت زکات نقش مؤثری در این زمینه ایفا می کند.

دولتی در ادامه به شناسایی ظرفیت های موجود در شهرستان اشاره کرد و افزود : امیدواریم با استفاده صحیح از این ظرفیتها و با کمک آحاد مردم ، سازمانها ، نهادها ، اصناف و همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها ، نهایت تلاش خود را در جهت جمع آوری زکات برای کمک به نیازمندان بکار گرفته و گامهای بلندتری در این زمینه برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین صفوی امام جمعه فومن نیز در این دیدار ضمن بیان آیات و روایاتی در باب اهمیت زکات ، اظهار داشت : در دین مبین اسلام به فریضه زکات بسیار سفارش شده است چون پرداخت زکات موجب طهارت روح و پاکی و تطهیر مال می شود.

وی در ادامه به بیان راهکارهایی در خصوص جمع آوری زکات اشاره کرد و افزود : جمع آوری زکات و رساندن آن به دست مستحق ، ماموریتی است که بر عهده ی کمیته امداد گذاشته شده که امیدوارم با تعامل و همکاری خوب همه اقشار جامعه ، این گونه اعمال که همواره مورد سفارش خداوند در قرآن کریم و ائمه اطهار (ع) می باشد در جهت رسیدگی به امور نیازمندان و شادکردن محرومان ترویج بیشتری پیدا کند.

گفتنی است در ادامه این جلسه درباره زمان و نحوه برگزاری شورای زکات شهرستان تبادل نظر بعمل آمد و تصمیماتی نیز اتخاذ گردید. روابط عمومی کمیته امداد

این خبر را به اشتراک بگذارید :