در چهارمین روز از هفته دولت؛افتتاح پروژه های خدماتی و فرهنگی در شهرستان فومن

به گزارش صبح فومن؛فرماندار فومن روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از آسفالت راه ارتباطی روستای پیشده این شهرستان در جمع مردم و مسوولان با گرامیداشت ایام هفته دولت گفت: در چهارمین روز از هفته دولت سالجاری آسفالت راه ارتباطی روستای پیشده فومن در قالب اجرای طرح هادی روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و آسفالت راه های ارتباطی روستاهای گیگاسر پایین و تازه آباد کلاشم در قالب طرح های اداره راه و شهرسازی از توابع بخش مرکزی فومن، در مجموع به طول پنج کیلومتر به بهره برداری رسیده است.

81737271-70125257
میر شمس مومنی زاده افزود: برای احداث آسفالت این تعداد راه روستایی در مجموع ۴۳ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی شتاب ارائه خدمات در حوزه آسفالت راه های ارتباطی روستایی در فومن را مطلوب ارزیابی و اضافه کرد: با بهره برداری از این تعداد پروژه، بیش از ۷۰۰ خانواره روستاهای یادشده و حومه از نعمت آسفالت بهره مند شده اند.

81737271-70125258
وی ادامه داد: همچنین یک کانون فرهنگی هنری از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن و همت امام جماعت و مردم روستای سه پیران بالا در مسجد این روستا آغاز به کار کرد.

81737271-70125259
وی افتتاح پارک بوستان روستای رودبارچیره فومن را از دیگر پروژه های افتتاحی در چهارمین روز از هفته دولت دانست و گفت: علاوه بر این پروژه فرهنگی و تفریحی، پروژه آبرسانی به ۲۵۰ خانوار روستای گسکره این شهرستان شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه، ایستگاه پمپاژ و اجرای خط انتقال به طول یک کیلومتر با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار مورد بهره برداری قرار گرفت.
فرماندار فومن در حاشیه این آیین در گفت و گو با ایرنا، به مهمترین محورهای بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رییس جمهوری و هیات دولت اشاره و اظهار کرد: ایشان تاکید داشتند که ایمان به اهداف امام (ره)، اخلاص، روحیه خدمتگزاری، مردمی بودن و نشست و برخاست با مردم، وسیله قرار ندادن مسوولیت برای تأمین مالی آینده خود و پایبندی به مبانی انقلاب از خصوصیات بارز شهیدان رجایی و باهنر بود؛ مسوولان باید متوجه باشند که رفتار و زندگی و ارتباطات آنان در جامعه فرهنگ سازی می کند.
وی فرامین معظم له در تقدیر از تلاش های دولت در زمینه کاهش تورم، آرامش و ثبات اقتصادی، سلامت و بهداشت و پایان مذاکرات هسته ای را بسیار ارزشمند دانست و گفت: در سال دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی، تمامی خادمین ملت باید با تلاش مضاعف و تکریم و احترام به مردم در راستای ارائه خدمات در شان به آنان اهتمام ورزند.
مومنی زاده با اشاره به برنامه های ستاد گرامیداشت هفته دولت در فومن افزود: در راستای تحقق منویات رهبر انقلاب و نیز تاکید ریاست جمهوری در خصوص اینکه دولت یازدهم خادمی کوچک در برابر اراده بزرگ ملت ایران است، نشست صمیمانه و همدلانه مردم و مسوولان  (جمعه) از ساعت ۱۱ در مصلی نمازجمعه فومن برگزار خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :