فرمانده انتظامي فومن از رفع تصرف ۲ هزار متر مربع از اراضي ملي در اين شهرستان خبر داد و گفت: متصرف ۴۰ ساله با تشکيل پرونده در اختيار مرجع قضائي قرار گرفت.

سرهنگ “حميدرضا فيضي” در گفت‌و‌گویی با اشاره به اينکه حفاظت از منابع طبيعي براي آيندگان يک وظيفه همگاني است، اظهارداشت: پليس با سودجوياني که به منابع طبيعي و ملي دست‌درازي کنند با قاطعيت برخورد خواهد کرد.

وي در ادامه از دريافت خبري در خصوص تصرف اراضي ملي توسط فردي سودجو در يکي از روستاهاي شهرستان فومن و آغاز تحقيقات پليس در اين زمينه خبر داد و گفت: ماموران پليس آگاهي پس از انجام تحقيقات به همراه كارشناسان اداره منابع طبيعي به محل اعلامي اعزام شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان فومن با بيان اينکه در بازديد از زمين مورد نظر مشخص شد، متهم ۲ هزار متر مربع از اراضي ملي را به تصرف خود درآورده و به صورت غيرقانوني آن را به وسيله بلوک ديوارکشي و محصور کرده است، افزود: متصرف ۴۰ ساله با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفت.

اين مقام انتظامي از رفع تصرف و جمع‌آوري کليه آثار تجاوز با حكم قضائي و به استناد تبصره يك ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداري از جنگل‌ها و مراتع خبر داد و بيان‌داشت: کارشناسان ارزش تقريبي اين اراضي را ۴۰ ميليارد ريال برآورد کردند.

سرهنگ فيضي در پايان خاطرنشان کرد: اگر همه افراد جامعه نسبت به اتقاقات و رويدادهاي اطراف خود حساس باشند و احساس مسئوليت کنند، قطعاً امنيت مطلوب‌تري را مي‌توان در آن جامعه برقرار کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :