برخی‌ها رأی مردم را گرفتند و سپس بعد از مسؤولیت خود مدعی شده‌اند لذا مسؤول پیش از قبول مسؤولیت اول باید خود را بسازد.

 

حجت الاسلام محمد امین نقدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فومن با گرامیداشت ماه مبارک رمضان اظهار کرد: تقارن بهار طبیعت با بهار عبادت و قرآن یک فرصت بسیار ارزشمند در آغاز سال جدید است و همه مردم و مسافران باید برای مقررات دینی و فرهنگی احترام قائل شوند.

امام جمعه فومن با بیان اینکه فرزندان مسؤولان باید جایگاه خود و پدرانشان را خوب بدانند و از آقازادگی فاصله بگیرند، افزود: برخی‌ها رأی مردم را گرفتند و سپس بعد از مسؤولیت خود مدعی شده‌اند لذا مسؤول پیش از قبول مسؤولیت اول باید خود را بسازد.

وی با بیان اینکه ظرفیت انسان در قبول مسؤولیت‌ها باید افزایش پیدا کند، اضافه کرد: به فرموده امام (ره) انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب جهانی برای زمینه سازی ظهور است و در این نظام نباید مسؤولان از مسیر اصلی فاصله بگیرند.

نقدی با اشاره به اینکه فاصله گیری مسؤولان از آرمان‌های انقلاب اسلامی خطرات و خیانت‌های سنگینی به دنبال دارد، اضافه کرد: معیشت مردم از اولویت‌های اصلی مسؤولان باید باشد و در کنار آن نیز نباید از مسائل فرهنگی غافل شویم.

امام جمعه فومن با تاکید بر اینکه برخی‌ها به مصوبات فرهنگی هنوز باور ندارند، افزود: شهر فقط عمران نمی‌خواهد و شهر عمرانی بدون فرهنگ اعتقاد فایده‌ای ندارد.

نقدی با اشاره به اینکه بعد از فروکشی هیجانات انتخاباتی بزرگان و مسؤولان باید کمک کنند تا جلوی افرادی که در انتخابات به هر قیمتی قدرت طلبی کنند گرفته شود، تصریح کرد: اینگونه تبلیغات و انتخابات در شأن برخی‌ها نیست.

وی با تاکید بر اینکه برای رسیدن به مسند خدمت به مردم نباید هر اقدامی را انجام داد، ادامه داد: انقلابی گری و تدین و تعهد در تصمیم گیری ها باید نمایان شود.

حجت الاسلام نقدی با تاکید بر اینکه آمریکا پیام رسان تیک تاک را برای مردمش ممنوع کرده و اینستاگرام و واتس اپ نیز یک بستر تحت فرمان و حمایت دشمنان ما است، افزود: نمایندگان آمریکا تیک تاک را مخالف امنیت خود دانسته‌اند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با سو استفاده از فضای رسانه‌ای در حال وارونه نمایی دستاوردهای کشورمان هستند، افزود: دشمن با ترفندهای رسانه‌ای منافع ایران را برای مردم کشور می‌خواهند بی ارزش نشان دهند.

امام جمعه فومن با بیان اینکه مسؤولان و نمایندگان باید برای امنیت فضای مجازی تصمیمات قاطع بگیرند، تصریح کرد: پدران و مادران و بزرگان و فرهیختگان باید در جامعه تفاوت حق و باطل را بیان و تبیین کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید :