کتاب «کارزار انتخابات» منتشر شد
کتاب «کارزار انتخابات» منتشر شد
کتاب «کارزار انتخابات؛ راهبرد، راهنما، راهکار» از سوی انتشارات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با همکاری انتشارت ایران منتشر شد.
مفاهیم جغرافیای انتخابات، سازمان کارزار انتخابات، بازاریابی سیاسی، بایستههای کارزار انتخاباتی و تبلیغات؛ تکنیکها و تاکتیکها عناوین پنج فصل این کتاب است که توسط یوسف سلمانخواه پژوهش شده است.
پژوهشگر این کتاب با اشاره به اینکه امروزه با توجه به گسترش شبکههای اجتماعی، رقابتهای انتخاباتی بسیار پیچیده شده و نیازمند برنامهریزی و سازماندهی در بستر فضای حقیقی و مجازی است، بیان میکند این کتاب رهیافت و نقشۀ راه نامزد انتخاباتی است و میتواند نگرش و بینشی نو در هریک از نامزدهای انتخاباتی خلق کند تا با قدرت در کارزار انتخاباتی حضور یابد و برای پیروزشدن هماوردی کند. درواقع، این کتاب رهیافتی است بهسوی کارزار آگاهانه و هدفمند و قدرت کارزار انتخاباتی را افزایش میدهد.
نویسنده در مقدمه کتاب تأکید میکند این کتاب، کاربردی است و برای کنشگران و بازیگران سیاسی و علاقهمندان به حضور در عرصههای انتخاباتی راهگشاست. این کتاب به نامزد انتخاباتی کمک میکند تا با آشنایی با مفاهیم جغرافیای انتخابات، بر حوزۀ انتخاباتی اشراف یابد و آمادگی حضور در کارزار را داشته باشد. همچنین، نامزد انتخاباتی با کاربست مفاهیم و روشها میتواند کارزار انتخاباتی را راهاندازی کند و با بازاریابی سیاسی یورشی سهم بزرگی از بازار رقابت انتخاباتی را بهسوی خود جذب کند. با برندسازی مناسب و انتخاب نماد و پیام و شعار تأثیرگذار، وی میتواند جامعۀ هدف را متأثر و همراه کند و با تبلیغات فراگیر و بهکارگیری تکنیکها و تاکتیکهای انتخاباتی، پیامها و شعارهای نامزد را در بازار سیاسی برای رأیجویی بیشتر و بهویژه جذب طرفداران مردد و جامعۀ هدف به فروش برساند.
کتاب «کارزار انتخابات؛ راهبرد، راهنما، راهکار» در ۲۴۰ صفحه و با بهای ۳۰۰ هزارتومان وارد بازار نشر شده است.
این خبر را به اشتراک بگذارید :