_با حضور فرماندار فومن و مدیر کل منابع طبیعی:_
در مرکز مثبت زندگی سردار جنگل نهالکاری شد

مسئولین در مرکز مثبت زندگی سردار جنگل در روستای کلرم، نهالکاری کردند.

به گزارش صبح فومن در روز سه‌شنبه ۱۵ اسفند فرامرز مرجانی فرماندار شهرستان فومن و سید مازیار رضوی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان، با حضور در مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی سردار جنگل، نهال کاری کردند.

مرجانی فرماندار شهرستان فومن با تاکید بر لزوم حفاظت از محیط زیست، خواستار مشارکت همگانی در حفظ فضای سبز در شهرها و جنگل ها در روستاها شد.

مدیر کل منابع طبیعی استان گیلان بیان کرد: در این برنامه که به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری انجام شد، چند اصله نهال در محوطه مرکز خدماتی کاشته شد.

شکوری مدیر مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی سردار جنگل با اشاره به تلاش این مرکز به منظور فرهنگسازی برای حفاظت از محیط زیست، از ادامه دار بودن این برنامه با مشارکت جامعه مددجویان خبر داد.

وی افزود: در راستای ترویج فرهنگ درختکاری، این مرکز در برنامه‌ای که در روز جهانی معلولین در دبیرستان کمایی شهر ماکلوان برگزار کرده بود با همکاری اداره منابع طبیعی و شهرداری ماکلوان، چند اصله نهال توسط کودکان معلول غرس کرد.

این برنامه با حضور بخشدار سردار جنگل، شهردار ماکلوان، رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان و عضو شورای اسلامی این روستا همراه بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید :