مشارکت های بالا و حسن سابقه برگزار کنندگان در ادوار گذشته امانت داری و استقلال آنها را نشان داده است.

انتخابات یک فضای آزاد سیاسی است و اگر بخواهیم موضوع و مسئله ای را بیان کنیم شخصا و از طریق رسمی اعلام خواهیم کرد.

حمیدرضا امام پناهی در گفتگویی با بیان اینکه برگزار کنندگان انتخابات افراد مومن و امین و پرسابقه هستند، گفت: مشارکت های بالا و حسن سابقه برگزار کنندگان در ادوار گذشته امانت داری و استقلال آنها را نشان داده است.

وی با تاکید بر اینکه در انتخابات نمی شود برای جذب هواداران گزینش برگزار کرد و پاسخگوی نظرات شخصی افراد مختلف به جامعه بود و صرفا می شود استقلال و تدبیر فکری و عملی داشت، افزود: انتخابات یک فضای آزاد سیاسی است و اگر بخواهیم موضوع و مسئله ای را بیان کنیم شخصا و از طریق رسمی اعلام خواهیم کرد.

فرماندار سابق رشت با تصریح بر اینکه برخی از گروه ها از بی اعتمادی مردم به صندوق های رای، مشارکت پایین و اختلاف افکنی ها و حذف دیگران سود میبرند که دیگر این نقشه ها رنگ و بویی برای مردم و سیاسیون ندارد، خاطرنشان کرد: بار کج هرگز به منزل نخواهد رسید که اگر رسیده بود وضعیت برخی ها در افکار عمومی اکنون اینگونه نبود.

امام پناهی با اشاره به اینکه ما برای یک رقابت اخلاق مدارانه و با وجود حضور همه افکار وارد عرصه شدیم و برای همه احترام قائل هستیم ، متذکرشد: بخاطر این چند مدت زودگذر دین و ایمان خود را نفروخته و نمک دان دوستی ها و برادری ها را نخواهیم شکست.

حمیدرضا امام پناهی با یادآوری اینکه ما یکی هستیم از دل همین مردم که خود را به قضاوت عمومی گذاشته ایم و روز به روز چهره حقیقی برخی ها هویدا تر می شود، اظهار داشت: عملکرد امروز قیمت فردای همه ما را مشخص خواهد کرد و پیروزی حقیقی رضایت خداوند و لبخند مردم است.

وی با تصریح بر اینکه آنهایی که در بد اخلاقی به نزدیکانشان رحم نمیکنند و یاد خدا در دلشان جایی ندارد ، قطعا در حذف جوانان و فرهیختگان و دلسوزان این دیار نیز رحم نخواهند کرد، اظهار داشت: سابقه دیروز گویای همه واقعیت های امروز است و ما برای همه داوطلبانی که از آبروی خود برای آینده کشور گذشته و وارد عرصه رقابت شده اند و برای همه بزرگان و اصحاب سیاست و مردم بزرگوار منطقه ارزش و احترام متقابل قائل هستیم.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه بازی خارج از میدان برای کسانی است که در میدان عمل و گفتمان حرف و حسن سابقه ای برای گفتن ندارند، یادآور شد : کسی به بی اعتمادی و بداخلاقی و نفاق اعتماد نخواهد کرد و باید دانست درخت سوخته اختلافات دیگر میوه ای برای چیدن اختلاف طلبان ندارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :