سخنگوی ستاد انتخابات گیلان گفت: برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۹ نفر در حوزه انتخابیه استان گیلان ثبت‌نام کردند.

به گزارش صبح فومن ؛ جواد شفیعی ثابت امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: تا عصر روز ششم ثبت‌نام برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۹ نفر در حوزه انتخابیه استان گیلان ثبت‌نام کردند.

وی در ادامه افزود: ۲۰ آبان آخرین‌مهلت نام‌نویسی داوطلبین انتخابات مجلس خبرگان رهبری است و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به فرمانداری رشت و وزارت کشور و فرمانداری قم درصورتی‌که حائز شرایط ماده ۱۱ و ۱۲ قانون انتخابات خبرگان رهبری هستند به‌صورت حضوری وبا ارائه مدارک سطح چهار حوزه و تکمیل پرسش‌نامه ثبت‌نام خود را تکمیل نمایند.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در یازده اسفند ۱۴۰۲ تصریح کرد: روند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هیئت‌های اجرایی به اتمام رسید و نتایج ۱۹ و ۲۰ آبان به‌صورت مکتوب به داوطلبان اعلام خواهد شد.

شفیعی بیان کرد: داوطلبان می‌توانند ۲۱ و ۲۲ آبان با مراجعه به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه درخواست علل دلایل عدم تأیید یا عدم احراز خود را تحویل و فرمانداران نیز پاسخ را ارائه نمایند.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: داوطلبان از ۲۳ تا ۲۶ آبان داوطلبان می‌توانند اعتراض و مستندات احراز صلاحیت خود را به هیئت نظارت استان بر اساس اطلاع‌رسانی که خواهد شد تحویل نمایند و پس از آن هیئت نظارت به مدت ۵۰ روز به بررسی‌های لازم اقدام خواهند کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :