_فرماندار فومن در مراسم تبیین خدمات دولت در کلرم:
*خدمات دولت در مقایسه با گذشته، بی سابقه است / امید در دل مردم زنده شده*

فرماندار شهرستان فومن خدمات دولت انقلابی را در مقایسه با گذشته بی سابقه عنوان کرد.

به گزارش صبح فومن موسی فکور در اولین روز از هفته دولت در روز پنجشنبه ۲ شهریور، در مراسمی که به همت مرکز مثبت زندگی سردارجنگل، به مناسبت فرارسیدن هفته دولت در مسجد بقعه متبرکه امامزاده عبدالله کلرم در شهرستان فومن برگزار شد، خدمات نظام را تشریح کرد.

فکور فرماندار شهرستان در این مراسم با تشریح وضعیت دولت در ابتدای کار خود و وجود مشکلات متعدد تحویل شده به آن، توفیقات دولت را برشمرد و افزود: زنده کردن امید و اعتماد در مردم، یکی از برجسته ترین اقدامات دولت جدید است.

وی با مورد توجه قرار دادن وضعیت روز کشور، فشارهای اقتصادی و نیرنگ دشمن را مطرح کرد و افزود: در این فضای دشوار، ایستادگی و اتحاد مردم و نظام، مهم ترین سرمایه کشور است.

فکور با تشریح خدمات دولت در شهرستان، ضمن اشاره به این که در هفته دولت سال جاری تعداد ۱۳۶۰ پروژه با ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار در استان گیلان افتتاح می شود، افزود: شهرستان فومن شاهد ۸۵ پروژه با ۲۸۳ میلیارد تومان اعتبار است که به نسبت سال گذشته بیش از ۶۶ درصد رشد داشته است.

فرماندار شهرستان با قدردانی از مرکز مثبت زندگی سردارجنگل در برنامه ریزی جهت برگزاری این مراسم، وجود این مرکز را یکی از خدمات مهم دولت در شهرستان عنوان کرد و افزود: تاسیس این مرکز زمینه ساز توسعه خدمات سازمان بهزیستی به روستاییان و به ویژه اقشار آسیب پذیر است.

رضا مقدم، بخشدار سردارجنگل با تشریح خدمات دولت در این بخش، از رشد اعتبارات و همچنین افزایش خدمات ارائه شده در حوزه های عمرانی، کشاورزی، بهداشتی و گردشگری خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبردوست از دیگر سخنرانان این مراسم، با تبیین خدمات دولت و نظام به شهروندان و روستاییان طی چهار دهه گذشته، خواستار افزایش همدلی و روحیه تعاون به منظور رفع کاستی ها و افزایش رضایتمندی مردم شد.

این مراسم با حضور موسی فکور فرماندار، کوروش اصغرزاده معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، رضا مقدم بخشدار سردارجنگل، حیدر محقق دوست شهردار ماکلوان، حجت الاسلام والمسلمین اکبردوست و جمعی از مردم و روحانیت منطقه همراه بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید :