_در جلسه ای با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان:_
*تاکید بر غنی کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان*

جلسه ساماندهی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان شهرستان فومن با حضور مسئولین برگزار شد.

به گزارش صبح فومن در روز دوشنبه مورخ ۷ خرداد، جلسه ساماندهی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان به ریاست موسی فکور فرماندار شهرستان برگزار شد.

فکور با بیان این که عملکرد پرورشی شهرستان در گروه سنی کودکان و نوجوانان بسیار عالی و برجسته است از تلاش های دست اندرکاران این حوزه قدردانی کرد.

وی با اشاره به تلاش های انجام شده در بخش فرهنگی در فومن، ظرفیت مذهبی شهرستان را مورد توجه قرار داد و افزود: تربیت نسل مومن و انقلابی در دستور کار متولیان فرهنگی قرار دارد.

فکور فرماندار شهرستان فومن، اقدامات مختلف از جمله برنامه های فرهنگی و مذهبی برای گروه های سنی کودک و نوجوان را از نقاط قوت شهرستان عنوان کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با بیان این که تلاش و کوشش ما در شرایط امروز جامعه، دوچندان شود، اظهار کرد: هدف کانون، آینده سازی برای کشور است.

وی نقش کتاب در تربیت و تعلیم کودکان و نوجوانان را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: اکنون ۴۰۰ هزار جلد کتاب در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان وجود دارد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به این که بیش از ۶۰ نوع فعالیت در کانون انجام می شود، وجود دستگاه ها و نهادهای فرهنگی را مکمل فعالیت این کانون اظهار کرد.

وی با اشاره به نزدیک بودن تعطیلات تابستانی خبر داد: به زودی، در فصل تابستان، مراکز کانون به قفسه اسباب بازی و بازی های فکری و امکانات بیشتر مجهز خواهد شد.

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :