چه کسی پاسخگو است؛

اداره مخابرات شهرستان فومن مردم را سرگردان کرده است!

به گزارش صبح فومن؛ شهروندانی زیادی از مشکلات و عدم خدمات رسانی مخابرات گلایه مند هستند!

البته مشکل سرقت کابل سیم تلفن خسارات زیادی برای مخابرات در سراسر استان گیلان ایجاد کرده اما در برخی از مکان ها و‌ سازمان های خدمات رسان که روزانه شهروندان بسیاری برای حل مشکلات خود مراجعه می کنند نبود راه ارتباطی و قطعی تلفن تبدیل به دغدغه ای برای مراجعه کنندگان شده است!

در کوچه دکتر فرخ (اطبا) فومن که محل کار اکثر پزشکان عمومی و متخصص است از دریافت کارت عابر خودداری نموده و علت این مسئله را خرابی خطوط تلفن در چندین ماه گذشته اعلام می کنند!

شنیده های صبح فومن حکایت از آن دارد؛ بسیاری از پزشکان مجبور شده اند تا برای اینکه بتوانند از کارتخوان استفاده کنند حتما باید فیبر نوری مخابرات را خریداری کنند

در این میان ممکن است پزشکانی تمایل به خرید فیبر نوری نداشته باشند و به تبع آن مردم و شهروندان گرفتار شوند! پول نقد موجود نیست! دستگاه کارت خوان هم کار نمی کند! یک نفر هم نیست پاسخ دهد تکلیف مردم چیست؟

۲ماه از این بلاتکلیفی می گذرد و کسی هم پاسخو نیست! پزشکان گرفتار! مردم گرفتار تر و در این میان برخی مسئولین بی خیال تر از همیشه!

از مدیران ارشد شهرستان علی الخصوص فرماندار انقلابی و دادستان شهرستان فومن درخواست می شود برای رفع این مشکل چاره ای بیاندیشند تا مردم از این بلاتکلیفی نجات پیدا کنند.

لازم به توضیح میباشد منتظر هرگونه جوابیه از مخابرات شهرستان میباشیم

این خبر را به اشتراک بگذارید :