جشنواره حضرت علی اکبر (ع) با عنوان سرباز جوان در حسینیه بنی فاطمه (س)  لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان  برگزار گردید .

 سردار بهروز دولتی در جمع نیروهای وظیفه لشکر گفت : سرمایه انقلاب اسلامی ما جوان های مملکت ما هستند ؛  وی افزود :  دفاع مقدس را همین جوان ها اداره کردند ، اگر جوان ها را از کشور بگیریم چیزی برای کشور نمی ماند .

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان  در ادامه افزود : همه از جوانان انتظار دارند ،  جوانان هم باید به آینده امید داشته باشند ولی متاسفانه برخی از جوانان امروزی با زحمت کمتر می خواهند به همه موفقیت ها برسند .

سردار دولتی گفت : امید باید در درجه اول ؛ جوانان در خودشان بوجود بیاورند بعد مسئولین هم امید را به جوانان با فراهم آوردند زمینه های اشتغال و ازدواج و …  به آنان بشارت دهند .

وی بیان داشت : یاس و نا امیدی را رسانه های ضد انقلاب ۲۴ ساعته به جوانان القا می کنند و این در صورتی هست که پیشرفت هایی که به همت همین جوانان بدست آمده در عرصه نظامی و علوم پیشرفته ما را در جهان نمونه و در رده های برتر قرار داده است و همه  باید این موفقیت ها را باور داشته و آرمانهای انقلاب باور و در تحقق آن بکوشیم .

سردار دولتی تاکید کرد ؛ بزرگان مملکت ما و شهدای دفاع مقدس با سختی و زحمت به جایی رسیدند و به آینده  امید داشتند ؛ جوانان ما باید با الگو قرار دادن آنان ؛  وفاداری به نظام و انقلاب و کشور را ثابت کنند ؛ پویا وفعال باشند و تلاش جهادی این کشور را بسازند .

سردار دولتی ادامه داد: آرزوی  قلبی ما سربلندی  جوانان ما هست و جوانان می باید از هویت انقلابمان دفاع کنند با حضور جوانان انقلابی دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.وی خطاب به پاسداران لشکر گفت : وظیفه داریم روز به روز ارتباط خودمان را با نیروهای وظیفه لشکر نزدیکتر کنیم ، نیروهای وظیفه هم باید احساس آرامش کنند تا به وظیفه سربازی خود اهتمام ورزند.
در این مراسم از ۴۰ نفر سرباز نمونه و ۳ نفر از پاسدارانی که امورات نیروهای وظیفه را بر عهده داشتند تقدیر گردید .
روابط عمومی و تبلیغات لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان

این خبر را به اشتراک بگذارید :