با حضور مسوولان؛

افتتاح دومین شعبه کارگاه «امید به زندگی» کارآفرین هفتاد سانتی فومنی/ 

به گزارش صبح فومن جثه ای ۷۰ سانتی با حداکثر ۱۵ کیلوگرم وزن، دراز کش بر روی میزی خوابیده و از امید به زندگی و هنرهایش می گوید.

فریبا دوست دارد کارهایش را مردم ببیند فقط به این دلیل که جوانان انگیزه پیدا کنند و بدانند در هر شرایطی می‌توان کار کرد و با جسمی سالم هرگز از کار هراس نداشته باشند و به آینده امیدوار باشند.

او زندگی کردن را خیلی دوست دارد و به هیچ عنوان ناامید نیست و می گوید: «آنهایی که سالم هستند به من می‌گویند خوش به سعادتت، تو خوشبخت‌ترین آدم دنیا هستی. کاش ما هم مثل تو بودیم. انگار همه در زندگی‌شان ناامیدند؛ اما من واقعاً نا امید نیستم و من مکرر می‌گویم خدایا شکرت..

گفتی است؛ زمانی که فریبا معصومی به‌دنیا می‌آید دچار بیماری راشیتیسم بوده و همین بیماری با او کاری می‌کند که تنها سرش رشد کند؛ اما با این وجود بیکار ننشسته و برای اینکه خودش را به همگان ثابت کند با هر روشی از پولک‌دوزی، کاموا‌بافی، عروسک‌سازی، گل‌سازی و…سعی کرده هنرش را به نمایش بگذارد؛ آن هم در شرایطی که دارد این هنرهایش با جسم سالم دشوار است.

لازم به ذکر است: مسوولان شهرستان فومن با بازدید از شعبه دوم کارگاه« امید به زندگی» دختر هنرمند ۷۰ سانتی از نزدیک با وی به گفتگو پرداختند و این کارآفرین هنرمند و معلول جسمی و حرکتی از اراده بلندش برای مسوولین می گوید و از دغدغه های خود می گوید.محمدجواد اکبری

این خبر را به اشتراک بگذارید :