فرمانده سپاه فومن:

دشمن با تغییر راهبردها از تمام ظرفیت های خود استفاده کرده است

فرمانده سپاه فومن گفت: دشمنان امروز با تغییر راهبردها در یک جنگ ترکیبی تمام ظرفیت‌های خود را به صحنه آوردند تا ملت ایران را زمین گیر کنند.

به گزارش خبرنگار صبح فومن، سرهنگ محسن جعفری در نشست مجمع عالی بسیج این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: نخبگان جامعه ما افسران و‌پرچمداران جهاد علمی هستند.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان و استعدادهای برتر علمی کشور مبنی بر اینکه نخبگان دانشگاهی ما آبروی ایران هستند اشاره کرد و افزود: تعهد، تقوار و تخصص به نخبگان ارزش می دهد.

فرمانده سپاه فومن با اشاره به اینکه نخبگان حمایت و ارتبات و ادامه تحقیقات در مراکز دانشگاهی دنیا از خواسته های مهم آنها بوده که مورد تاکید مقام معظم رهبری است اضافه کرد: جوان با استعداد ایرانی می تواند در داخل کشور منشا خدمات بزرگ شود.

سرهنگ جعفری با تاکید بر اینکه اگر جوانان نخبه را حمایت نکنیم قطعا دشمن به روی آنها سرمایه گزاری می کند ادامه داد: طی این سالهای بعد از انقلاب دشمنان تمام توان خود را برای ضربه زدن به کشور به کار بستند.

وی با بیان اینکه دشمنان در داخل کشور فتنه هایی متعددی را بر علیه کشور راه اندازی کرده اند ادامه داد: دشمن به روش‌های مختلف قصد بر هم زدن همدلی و همراهی بین مردم و مسئولان را دارد.

سرهنگ جعفری با اشاره به اینکه دشمنان امروز با تغییر راهبردها در یک جنگ ترکیبی تمام ظرفیت‌های خود را به صحنه آوردند تا ملت ایران را زمین‌گیر کنند افزود: نباید تسلیم شانتاژ و جنگ روانی دشمنان قرار بگیریم، چرا که در صحنه‌های حساس موضع گرفتن بسیار مهم است.

وی به وظیفه اصلی مجمع عالی بسیج شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: رصد مشکلات و شناسایی راه برون رفت از مشکلات وظیفه اصلی این مجمع به شمار می رود بنابراین پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری تنها راه برون رفت از شرایط موجود است.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه مجمع عالی بسیج این شهرستان هشت کارگروه تخصصی دارد افزود: اقتصاد زیربنایی، تعلیم و تربیت، فرهنگی و اجتماعی، علمی و پژوهشی و فن آوری، بهداشت و سلامت، حکمرانی اسلامی، حقوقی و زنان خانواده هشت کارگروه این مجمع می باشد.

وی با تاکید بر اینکه این مجمع با بررسی مشکلات این شهرستان و ارایه راهکارهای عملی به صورت داوطلبانه در کنار دولت فعالیت می کند تصریح کرد: ما در کنار دولت بوده و سعی می کنیم کمک حال مردم باشیم.

انتهای پیام/

این خبر را به اشتراک بگذارید :