دیدار مسئولین شهرستان با امام جمعه فومن

به گزارش صبح فومن؛ بمناسبت آغاز هفته دولت صبح روز چهارشنبه ۲ شهریور ماه، فرماندار ، مسئولین و مدیران ادارات شهرستان فومن با حضور در مزار شهدای فومن و با نثار گل، با آرمان های شهدای گرانقدر شهرستان تجدید میثاق کردند.

همچنین در ادامه این مراسم، طبق سنت هر ساله، مدیران شهرستان با حجت الاسلام والمسلمین نقدی امام جمعه شهرستان فومن ملاقات کردند.

فکور فرماندار شهرستان فومن در این ملاقات، ضمن تبریک به مناسبت آغاز هفته دولت، این رویداد و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت.

فرماندار شهرستان این هفته را فرصتی برای کارگزاران انقلاب جهت انعکاس دستاوردها و عملکرد ادارات و دستگاه های اجرایی عنوان کرد.

وی با اشاره به این که دشمن در صدد ایجاد فاصله بین متولیان و مردم است، خواستار این شد که با انجام کار و مسئولیت ها به شیوه درست، با خدعه دشمن مقابله شود.

فرماندار شهرستان با بیان این که دولت، انقلابی و پای کار است و با مردم خود صادق است و مسائل را به طور شفاف بیان می کند و در میان می گذارد  افزود: این امر حاکی از روحیه و شیوه کار جهادی مدیران نظام می باشد.

فکور در این راستا اظهار کرد: استاندار محترم و مجموعه مدیران استان نیز به همین شیوه پای کار هستند و مشغول خدمت رسانی به مردم شریف می باشند.

وی در ادامه، خواستار حضور مدیران در بین مردم، شنیدن مشکلات مردم، اقدام عملیاتی و موکول نکردن امور بایسته به آینده شد.

فکور با اشاره به برنامه ها و پروژه های دولت در شهرستان، اهم این اقدامات را به شرح زیر اعلام کرد: ۹۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵۲ میلیارد، شامل آسفالت ۱۵ کیلومتر راه روستایی و شهری با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان، ۱۹ مورد نصب ترانس و ۲۹ کیلومتر کابل خودنگهدار با ۷ میلیارد تومان اعتبار ، احداث ۲۰ واحد مسکن مددجویی با ۲‌۸ میلیارد تومان اعتبار، عملیات آب رسانی با ۱،۸ میلیارد تومان اعتبار، افتتاح ۳ واحد تولیدی با اعتبار ۶،۱ میلیارد تومان، لاینینگ انهار کشاورزی با ۳،۴  میلیارد تومان اعتبار، تصفیه خانه بیمارستان فومن و افتتاح خانه بهداشت با ۲،۸ میلیارد تومان اعتبار و ۴۵ طرح بازنگری با اعتبار ۳،۵ میلیارد تومان اعتبار.

فرماندار شهرستان با اشاره به کار و اقدام جهادی در افزایش سطح خدمات به مردم، از همت و پیگیری مدیران شهرستان قدردانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نقدی امام جمعه شهرستان فومن نیز در این ملاقات با تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دولت، اظهار کرد: ترور شهیدان رجایی و باهنر دال بر ناکامی و عناد دشمن است که با خودبزرگ بینی، در صدد آسیب زدن و اقدام سلبی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این شیوه وقیحانه تا کنون تغییری نکرده است.

وی با بیان این که عزتمندی مستلزم هزینه دادن است، وقایعی همچون انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تقدیم شهیدان به میهن را حاکی از تلاش برای عزتمندی عنوان کرد و افزود: امروز ما نیز موظف به هزینه دادن و تلاش برای ثبات و اقتدار کشور هستیم و باید وقت خود را در خدمت مردم قرار دهیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید :