به قلم مهدی مدیری:او میخواست جنگ را به داخل ایران بکشاند.

یادداشت مهدی مدیری:او میخواست جنگ را به داخل ایران بکشاند.
برای این هدف میلیارد ها دلار هزینه کرد، داعش را تجهیز کرد و از گروه های تجزیه طلب حمایت کرد تا به هدفش برسد، برای آمریکا خوش رقصی کرد تا در این ۴۰ سال پشت مرز های ما گیر کرده و از راه یاری اش کند.
آمریکا که خود از حمله به ایران یا تغییر نظام و تجزیه ایران عاجز است به همین بهانه تا می توانست این گاو شیرده را دوشید.
بن سلمان تمام توان خود را جمع کرد تاجنگ را به داخل ایران‌ بکشاند غافل از اینکه ایرن مهد شیرانی است که با تمام وجود از این سرزمین دفاع می کنند و نه برای پول برای آرمانهایشان اجازه نخواهند داد دست دشمن، این آب و خاک‌ را لمس کند. اینکه میبینیم نقشه های بن سلمان و یاران و مزدورانشان نقش بر آب شده و آروزی اینکه جنگ را به داخل ایران بکشاند بر باد رفته و امروز از ترس حمله یمنی ها در پناهگاه خود خزیده و شاهد انفجار های پی در پی در شهرهایش است، همه و همه را مدیون و مرهون سپهسالار آسمانی و یاران و همرزمان و سربازانش هستیم که تحت فرمان رهبر عزیز و آینده نگرمان قرار دارند که با تمام وجود به خدا و وعده های او ایمان دارد و می داند که دنیا جنگلی است که اگر در آن قوی نباشی توسط گرگ ها دریده خواهی شد.
دورو میفرستیم به روان تابناک ستاره همیشه درخشان آسمان امنیت ایران زمین، مرد میدانی که یکساعت و بیست دقیقه بعد از نیمه شب در بغداد آسمانی شد.

مهدی مدیری
۶ فروردین ۱۴۰۱

این خبر را به اشتراک بگذارید :