ستاد مردمی سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان فومن تشکیل شد

اختصاصی به گزارش صبح فومن؛ غروب دوشنبه ۲۹ آذر ماه ستاد مردمی سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی با حضور اقشار مختلفی همچون فرهنگیان ، هیأت های مذهبی،بازاریان،دانش آموزان ،بسیجیان، هیات امنای مساجد، گروهای جهادی،هیأت های ورزشی ، بانوان فعال فرهنگی مذهبی و… در حسینیه امام سجاد(ع) چهارباغ فومن تشکیل گردید.

در ابتدا ذکر روضه ای بمناسبت ایام فاطمیه و سپس دکتر علیرضا زادبر توضیحاتی از تشکیل این ستاد مردمی ارائه داده و از حضار تقاضا نموده تا برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم سالگرد سردار دلها برنامه، مطالب و نقطه نظراتی خود را ارائه نمایند.

در ادامه فرمانده سپاه فومن در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی و شهدای استان گیلان از اهمیت مقام شهید و شهادت و برگزاری مراسمات جهت گرامیداشت این عزیزان مطالبی را بیان داشتند.

وی با اشاره به تشکیل ستاد بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان بیان داشت که ستاد شهرستانی ایشان ، بعنوان پشتیبان ستاد مردمی در خدمت عزیزان حتما خواهد بود و محوریت مراسم سالگرد نیز مردمی است.

لازم بذکر است برخی از حضار به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و همچنین رییس هیات ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی فومن نیز از برگزاری برنامه ورزش باستانی بمناسبت سالگرد سردار شهید سلیمانی در زورخانه پوریای ولی با محوریت ستاد مردمی خبر داد.

از دیگر برنامه ها میتوان به نمایشگاه شعر و… اشاره نمود.

لازم بذکر است در صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی در حمله هلی‌کوپتری آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به فیض شهادت رسید. در این حمله همراه با این سردار گرامی ، ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند.

حمله فوق به دستور مستقیم رییس جمهوری ایالات متحده صورت گرفت

این خبر را به اشتراک بگذارید :