جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان فومن برگزار شد

جلسه فوق العاده کارگروه تنظیم بازار شهرستان فومن به ریاست سید محمود محتشم خواه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری‌ شهرستان فومن برگزار شد.

محتشم خواه با اشاره به این که جلسه حاضر به منظور هماهنگی در راستای تصمیمات جدید در زمینه انتقال مسئولیت تولید ، تامین و توزیع بخشی از کالاهای اساسی کشاورزی مشمول تنظیم بازار از سازمان صمت به سازمان جهاد کشاورزی برگزار می شود، افزود: در مرحله اول، توزیع مرغ منجمد به اداره جهاد واگذار خواهد شد.
محتشم خواه با بیان این که در زمینه سایر موارد باید برنامه ریزی، هماهنگی و تصمیم گیری شود، اظهار کرد: مباشران توزیع مرغ منجمد در سطح شهرستان باید مشخص و معرفی شوند و این جلسه درباره ادامه عملکرد در شرایط جدید توسط جهاد کشاورزی است و اداره صمت در خصوص تحقق این امر همکاری خواهد لازم را خواهد داشت.
وی با اشاره به این که نظارت بر عملکرد مباشران با جدیت و به طور مستمر اعمال می شود، اظهار کرد: هر گونه تخلف در این زمینه به جهت جلوگیری از تضییع حقوق مردم، با اقدام قانونی دستگاه های متولی و نظارتی همراه خواهد بود.
محتشم خواه بیان کرد: در ابقاء یا حذف و انتخاب مباشران در شرایط جدید، ابتدا باید سابقه فعالیت، سلامت کاری و تبعیت از قانون و سپس قابلیت و توانمندی آن ها در انجام این کار باید به عنوان ملاک انتخاب قرار بگیرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :