- پایگاه خبری صبح فومن - http://sobhefouman.ir -

جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان فومن برگزار شد

جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان فومن برگزار شد

جلسه فوق العاده کارگروه تنظیم بازار شهرستان فومن به ریاست سید محمود محتشم خواه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری‌ شهرستان فومن برگزار شد.

محتشم خواه با اشاره به این که جلسه حاضر به منظور هماهنگی در راستای تصمیمات جدید در زمینه انتقال مسئولیت تولید ، تامین و توزیع بخشی از کالاهای اساسی کشاورزی مشمول تنظیم بازار از سازمان صمت به سازمان جهاد کشاورزی برگزار می شود، افزود: در مرحله اول، توزیع مرغ منجمد به اداره جهاد واگذار خواهد شد.
محتشم خواه با بیان این که در زمینه سایر موارد باید برنامه ریزی، هماهنگی و تصمیم گیری شود، اظهار کرد: مباشران توزیع مرغ منجمد در سطح شهرستان باید مشخص و معرفی شوند و این جلسه درباره ادامه عملکرد در شرایط جدید توسط جهاد کشاورزی است و اداره صمت در خصوص تحقق این امر همکاری خواهد لازم را خواهد داشت.
وی با اشاره به این که نظارت بر عملکرد مباشران با جدیت و به طور مستمر اعمال می شود، اظهار کرد: هر گونه تخلف در این زمینه به جهت جلوگیری از تضییع حقوق مردم، با اقدام قانونی دستگاه های متولی و نظارتی همراه خواهد بود.
محتشم خواه بیان کرد: در ابقاء یا حذف و انتخاب مباشران در شرایط جدید، ابتدا باید سابقه فعالیت، سلامت کاری و تبعیت از قانون و سپس قابلیت و توانمندی آن ها در انجام این کار باید به عنوان ملاک انتخاب قرار بگیرد.