دستبند پلیس بر دستان قاچاقچی موادمخدر
فرمانده انتظامی فومن کشف از ۱۰ كيلوگرم موادمخدر از نوع ترياك در بازرسي از منزل يك متهم و معرفي وي به مرجع قضائي خبر داد.


سرهنگ “حميدرضا فيضي” در گفت‌وگویی، اظهار داشت: مبارزه با پديده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسؤول با نیروی انتظامی است.
وی خاطرنشان کرد: در راستای مقابله با سوداگران مرگ و در پي دريافت خبر فعالیت فردی در امر توزیع موادمخدر در شهرستان فومن، بررسي موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان فومن با بیان اینکه پليس با انجام اقدامات نامحسوس و تحقیقات به عمل آمده پس از اطمینان از صحت موضوع، متهم مورد نظر و محل سکونت وي را شناسایی كرد افزود: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر با هماهنگی قضائی اين متهم را در منزلش دستگير كردند.
این مقام انتظامی بيان داشت: در بازرسي از منزل متهم، ۱۰ كيلو گرم موادمخدر از نوع ترياك با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان کشف شد.
سرهنگ فيضي گفت: متهم ۳۴ ساله پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائی معرفي شد.
وی در پايان از شهروندان خواست، برای مقابله با سوداگران مرگ و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، هرگونه مورد مشكوك را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسي ۱۱۰ اطلاع دهند.
🔰🔰🔰🔰
معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فومن

این خبر را به اشتراک بگذارید :