رییس هیات فوتبال شهرستان فومن در نشست خبری مطرح کرد:تیم فوتبال شهرداری فومن در بحران به سر می برد.

مجید مرات در نشست خبری که عصر چهارشنبه در اداره ورزش و جوانان شهرستان فومن اظهار داشت: باشگاه شهرداری فومن در وضعیت تاسف باری به سر می برد که در صورت عدم چاره اندیشی روزنه های امید فوتبال این شهرستان نابود می شود.

رییس هیات فوتبال شهرستان فومن با بیان اینکه همه علاقمندان به ورزش فوتبال و ورزشکاران معتقدند با حمایت های مالی و مدیریتی این تیم از بحران نجات پیدا خواهد کرد، گفت: حواشی مدیریتی به این تیم ضربه های جبران ناپذیری زده است.

وی با تاکید بر اینکه واگذاری های پی در پی مالکیت تیم شهرداری فومن علت اصلی پسرفت این باشگاه فرهنگی و ورزشی گشته است، افزود: متاسفانه مجموعه شهرداری و شورای شهر دوره پنجم هیج حمایتی از این تیم بجا نیاورد.

مرات با اشاره به اینکه جذب بیش از حد افراد در هیات فوتبال شهرستان، فعالیت افراد غیر دلسوز و غیر متخصص ، حضور دلالان و دلسردی سرمایه گذاران بخش خصوصی فرایند پیشرفت تیم شهرداری فومن را ازبین برده است، تصریح کرد: شهرداری و شورای شهر علاقه ای به حفظ این تیم بومی ندارند.

وی با بیان اینکه شهرداری فومن به بهانه عدم وجود شرایط قانونی وزارت کشوری از حمایت های مالی به تیم فوتبال این شهر سر باز می زند، تصریح کرد: تیم داری توسط شهرداری امری مرسوم است و در بسیاری از شهرهای گیلان این حمایت به صورت مستمر ادامه دارد.

مرات با تاکید بر اینکه صعود تیم فوتبال شهرداری فومن در لیگ دسته دوم زمینه نشاط اجتماعی در بین جوانان را فراهم ساخته بود، گفت: تنها یک ماه باقی مانده به اغاز لیگ سه تیم فوتبال شهرداری فومن فقط نام و امتیاز تیم داری را یدک می کشد.

رییس هیات فوتبال شهرستان فومن گفت: از اصحاب رسانه و مسولان ورزشی استان گیلان و شهرستان فومن درخواست می شود جهت ابقا و استمرار فعالیت ورزشی تیم فوتبال شهرداری فومن تلاش های لازم را بجا اورند.

این خبر را به اشتراک بگذارید :