به گزارش صبح فومن جلسه زینب کمالی با روسای شورای اسلامی و دهیاران تمام وقت بخش مرکزی فومن با رعایت پروتکل های بهداشتی ظهر پنج شنبه در سالن اجتماعات فرمانداری فومن برگزار شد.

بخشدار مرکزی فومن ضمن تقدیر و قدردانی از تلاش های شبانه روزی مجموعه دهیاری ها و شورای اسلامی روستا گفت: شهرستان فومن دارای ۱۲۰ دهیاری است که ۹۰ دهیاری در بخش مرکزی مشغول خدمات رسانی است.

کمالی از ارتقای درجه دهیاری های در شهرستان فومن خبر داد و تصریح کرد: با توجه به وسعت روستا، جمعیت، ارتقای پروژه های عمرانی و عواملی از این دست در این ارتقا تاثیر گذار بوده اند.

وی با بیان اینکه بر اساس درجه دهیاری ها بصورت پاره وقت و تمام وقت چارت دهیاری ها از سوی وزارت کشور ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: از واحد حقوقی بعنوان کارشناس حقوقی جهت مشاوره و دفاع از حقوق دهیاری ها در این چارت سازمانی تدوین شده است.

بخشدار مرکزی فومن با تاکید بر اینکه حضور یک کارشناس حقوقی در کنار کارشناسان مالی و فنی کمک قابل توجه ای به پیشبرد امور دهیاری ها خواهد کرد؛ افزود: دهیاری ها متناسب با امکانات و پتانسیل هایی که دارند می تواند درخواست جذب نیروی جدید جهت استخدام را اعلام نمایند.

وی با اشاره به اینکه جذب نیروی جدید در دهیاری ها با پیشنهاد دهیار و تصویب اعضای شورا و تائید در کمیته تطبیق بخشداری و در نهایت با مکاتبه فرمانداری به استانداری ها اعلام خواهد شد، اظهار داشت: جذب نیروهای جدید بر اساس ازمون استخدامی صورت خواهد گرفت.

در پایان تعدادی از دهیاران و اعضای شورای در گفتگو با بخشدار مرکزی مشکلات و درخواست های مربوط به امور دهیاری ها را مطرح و خواستار پیگیری شدند/ندایکتاپرست

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :