جلسه رسیدگی به مسائل ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی ورودی شهر فومن 

جلسه رسیدگی به مسائل ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی فومن و شفت به ریاست محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان فومن برگزار شد. 

در این جلسه که با حضور خلیل بهروزی فر نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت، میرنرگسی قائم مقام اجرایی شرکت توزیع برق استان، پردل نژاد، مدیر حوزه طرح های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در استان گیلان همراه بود، فرماندار شهرستان ضمن تبریک روز دانشجو، با اشاره به روند طولانی اجرای پروژه که مطالبه اصلی مردم شهرستان است، تصریح کرد: وضعیت ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی ورودی شهر فومن مناسب نیست و به دو دلیل باید به منظور تکمیل و آغاز بهره برداری از آن اهتمام بیشتری داشت؛ ابتدا این که فضای ساختمان فعلی دانشگاه آزاد در داخل شهر پاسخگوی نیازهای این دانشگاه نیست و دوم این که دانشگاه آزاد واحد فومن و شفت تاکنون نتوانسته از حداکثر ظرفیت خود برای رشته های فعلی بهره بگیرد. 

محسنی با اشاره به مجموعه اقداماتی که به منظور تکمیل پروژه ساختمان دانشگاه آزاد باید انجام شود، اظهار کرد: وضعیت رمپ ورودی و خروجی این دانشگاه باید به سرعت مشخص شود و علاوه بر آن باید درخصوص جانمایی نصب ترانس برق و همچنین تکمیل گازرسانی به ساختمان تصمیم گیری و اقدام شود. 

فرماندار شهرستان فومن ضمن اشاره به لزوم همکاری و اهتمام دستگاه ها در تکمیل کار، افزود: نیازمند انجام کار جهادی به منظور تکمیل این پروژه و بهره مندی شهرستان از مزایای این واحد دانشگاهی هستیم. 

محسنی در این راستا، رهنمودهای لازم را جهت هماهنگی و تقسیم کار میان ادارات و دستگاه های اجرایی به منظور تسریع در اتمام این پروژه ارائه کرد. 

 

خلیل بهروزی فر نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت ضمن بیان این که مراکز علمی و دانشگاهی  اعتبار و آبروی شهرستان هستند، بر لزوم اهتمام سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص تکمیل این پروژه در وهله اول تاکید کرد. 

وی با بیان این که مساله رمپ هم اکنون طراحی شده و قابلیت اجرایی دارد، درخصوص تمهید مقدمات برای انجام آن توضیح داد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :