به گزارش صبح فومن ، جلسه مشترک بخشدار مرکزی و ریاست بنیاد مسکن‌ شهرستان فومن، ظهر یک شنبه با محوریت اجرای طرح مسکن محرومین برگزار شد.

زینب کمالی با بیان اینکه طرح ساخت مسکن محرومین فرصت خوبی است تا با بهره برداری از اعتبارات این طرح در راستای رفع نیازمندی ها در سطح روستاها گام برداشت، گفت: از دهیاران و مجموعه شورای اسلامی درخواست می شود با دقت لازم نسبت به شناسایی افراد نیازمند هرچه سریع تر اقدام نمایند.

بخشدارمرکزی فومن مهلت ارسال پرونده افراد واجد شرایط برای ساخت مسکن محرومین تا روز پنج شنبه هفته جاری اعلام کرد و اظهار داشت؛ دهیارانی که لیست افراد واجد شرایط را به بنیاد مسکن ارسال نموده جهت ادامه روند کار با هماهنگی کارشناسان فنی در سطح دهستان ها مدارک مورد نیاز در تکمیل فرایند ثبتنام را فراهم سازند.

کمالی با تاکید بر اینکه عدم مراجعه و پیگیری امور منجر به عدم جذب اعتبارات شهرستان خواهد شد ، افزود: از روز شنبه اعتبارات مربوطه به شهرستان دیگری اختصاص خواهد یافت .

بخشدار مرکزی از توافق به عمل آمده با ادارات ذی ربط ، تامین اجتماعی ، منابع طبیعی و محیط زیست برای تسریع در روند صدور پروانه خبر داد و گفت: متقاضیانی که دارای زمین با کاربری مسکونی بوده در اسرع وقت و خارج از نوبت پاسخ استعلام خود را دریافت می نمایند.

در ادامه رییس بنیاد مسکن شهرستان فومن با بیان اینکه تفاهم نامه ملی دوهزار واحد مسکونی با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، استانداری ها و سازمان برنامه بودجه منعقد شده است، تصریح کرد؛ با شناسایی افراد محروم در روستا نسبت به ساخت مسکن با نظارت بنیاد مسکن اقدام می گردد.

مهندس عفتی با تاکید بر اینکه افراد تحت پوشش در سازمانهای حمایتی همچون کمیته امداد و بهزیستی در الویت این طرح هستند، اظهار داشت؛ با ارائه تسهیلات کم بهره و بلاعوض مسکن محرومین به کمک نیازمندان جهت خانه دار شدن خواهد شتافت

وی با اشاره به اینکه تا کنون ۱۸۵ مورد در سطح روستاهای فومن جهت اجرای این شناسایی شده اند، گفت: در تلاش هستیم با جذب اعتبارات لازم سهمیه شهرستان فومن را افزایش دهیم.

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :