خلیل بهروزی فر:

رای مردم باید یک انتخاب قلبی باشد نه اینکه با زور رای مردم را گرفت/ بازی با آینده جوانان ظلم به جوانان است

خلیل بهروزی فر با بیان اینکه حضور جوانان در عرصه های سیاسی خالصانه و فداکارانه است، گفت: جوانان در انتخابات تاثیر بسزایی خواهند داشت.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه فومن و شفت با تاکید براینکه مردم باید با دست خودشان سرنوشت شان را در دوم اسفند ماه انتخاب کنند، افرود: مردم می توانند با حضور حداکثری خود افراد اصلح، با برنامه و متعهد را انتخاب کرده و مسببان کاستی های گذشته را کنار بزنند.

وی با تصریح براینکه اولویت امروز کشور باید برطرف کردن مشکلات اقتصادی و معیشتی و اشتغال باشد، خاطرنشان کرد: اگر از ظرفیت های فومن و شفت در گذشته بیشتر استفاده می شد، وضعیت اقتصاد و اشتغال و معیشت فومنی ها و شفتی های عزتمند در این سطح نبود.

این نامزد انتخابات با اشاره به اینکه مدیران ناکارآمد و رانتی برای مردم دردی را دوا نکرده اند، اضافه کرد: برخی از نماینده های گذشته، اولویت های کشور و مردم را کنار گذاشته و درد های مردم را فراموش کرده اند.

بهروزی فر با اشاره به اینکه وضعیت امروز ما حاصل انتخاب های گذشته است، اظهار داشت: نمایندگان گذشته و کاندیداهای امروز حساب ها و اموال خود و بستگان درجه یک را برای مردم شفاف سازی و بیان کنند.

خلیل بهروزی فر با اشاره به اینکه در بیشتر موارد زندگی نمایندگان مردم از زندگی خود مردم بیشتر پیشرفت کرده است، افزود: مردم باید بدانند که نمایندگان مردم قبل مسئولیت و بعد مسئولیت در چه سطحی از درآمد و دارایی قرار گرفته اند.

وی با یادآوری اینکه باید قانونی مصوب شود که دارایی های مسئولان، قبل و بعد از مسئولیت ثبت و اعلام شود، متذکرشد: برخی نمایندگان مجلس از تصویب چنین قانون هایی همیشه فراری بوده تا پاسخگوی مطالبات مردمی نباشند.

این کاندیدای انتخابات فومن و شفت با اشاره به اینکه برخی نمایندگان در گذشته فقط زد و بند و کاسبی سیاسی را فراگرفته و اجرا کرده اند، گفت: کسانی که در گذشته امتحان خود را ناپسند پس داده اند، امتحان مجدد آنان فقط وقت مردم و کشور را خواهد گرفت.

بهروزی فر با بیان اینکه هیچ کاندیدایی نباید از اعلام دارایی های خود واهمه داشته باشد، ادامه داد: برخی کاندیدا از نجابت و حیای مردم و جوانان سواستفاده کرده و زورگیری سیاسی می کنند.

خلیل بهروزی فر با یادآوری اینکه نماینده مردم باید مردمی و خداترس باشد، افزود: اگر برخی نماینده های گذشته ما خداترس بودند جوان امروز دیگر گرفتار معیشت نبود.

این نامزد انتخاباتی با تصریح براینکه برخی نمایندگان گذشته با وعده های پوچ و عمل نشده، امید جوانان را به آینده، انتخابات و وکلای ملت کمرنگ کرده اند، افزود: امار های کذایی وسیله عوام فریبی برخی مسئولان شده است.

خلیل بهروزی فر با تاکید براینکه شهرهای دیگر کشور برخلاف فومن و شفت از ظرفیت های اقتصادی خود به نحو احسن بهره گرفته اند، ادامه داد: برخی نمایندگان گذشته بعد از گذشت چهل سال هنوز بجای دوا کردن درد مردم از پروژه های دولتی گاز و راه برای خود شعار داده و عملکرد می سازند.

وی با اشاره به اینکه منشا تحولات عظیم کشور مجلس شورای اسلامی است، خاطرنشان کرد: برخی نمایندگان گذشته فومن و شفت هیچ سهمی در حل مشکلات قانونی مردم در مجلس نداشته اند.

بهروزی فر با تصریح براینکه برخی نماینده های گذشته فکر می کردند که از مسابقه دزدان عقب مانده اند، خاطرنشان کرد: نماینده سالاری موجب ایجاد فساد در دستگاه های دولتی و در جمع تعدادی از نمایندگان شده است.

خلیل بهروزی فر  با اشاره به اینکه بی خیالی نمایندگان گذشته کاری کرده است که برخی مسئولان برای خدمت به جیب مردم چشم داشته باشند، متذکر شد: نماینده ای که برای حمایت از انتصاب مدیران شهرستانی دنبال کاسبی باشد، دلدار مردم نخواهد شد.

این کاندیدا با بیان اینکه برخی از کاندیدا یک صندلی مدیریتی را به ۱۵ نفر قول داده اند، اضافه کرد: دروغ گویان بجای خدمتگزاری، برای وکالت مردم کیسه دوخته اند.

وی با یادآوری اینکه برخی کاندیدا اکنون برای گرفتن رای با یک گونی پول به دنبال مردم راه افتاده اند، افزود: اگر شما دردخواه مردم بودید، با این پول ها برای مردم اقتصاد و معیشت میساختید.

بهروزی فر با تصریح براینکه برخی کاندیدا اکنون برای جلب نظر جوانان، برای آنها توسط برخی از شرکت ها شغل های موقت ایجاد میکنند، متذکرشد: این جوانان پس ازانتخابات از کار اخراج خواهند شد.

بهروزی فر کسی که میخواهد به فکر جوانان نارو بزند و آینده اش راخراب کند را یک نماینده ظالم دانست وگفت: این افراد هرگز مدافع مردم‌ نخواهند شد.

وی با یادآوری اینکه ما در حوزه های ورزش و جوانان، سرمایه گذاری و اشتغال، سیاسی، صنعت، درمان ، کشاورزی و گردشگری برنامه های مدون زیادی داریم، افزود: اراده ما اراده کار و خدمت است.

وی با تاکید بر اینکه از مردم و جوانان عزیز درخواست داریم تا برای ساخت دوباره و توسعه فومن و شفت دست همکاری بدهند، گفت: حرکت عظیم و قلبی مردم، نماینده اصلح را پیروز خواهد کرد.

بهروزی فر با اشاره به اینکه مردم مطمئن باشند که به رای آنها خیانت نخواهیم کرد، افزود: بر آن عهدی که با مردم بسته ایم همیشه پایبند خواهیم بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید :