مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

در راه ولایت نباید مسیر را گم کنیم/عده ای در آغاز راه انقلابی بودند اما انقلابی نماندند

به گزارش صبح فومن مراسم یادبود شهدای ادبی مهذب و والدین گرامیشان و همچنین بزرگداشت سردار آسمانی شهید حاج قاسم سلیمانی با سخنرانی حجت الاسلام تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان شب گذشته ۱۱ بهمن ماه در مسجد بالا محله فومن برگزار شد.

حجت الاسلام تسخیری  با بیان اینکه  انسان ها در انتخاب مسیر خود با دو نوع انتخاب مواجه هستند، گفت: انسانی که در مسیر خدا قرار می گیرد سعی میکنند به صراط مستقیم برسند و غایت خود را رسیدن به خداوند می دانند که شهدای گرانقدر در این مسیر گام بر می دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت:  انسان هایی که مسیر شیطان را انتخاب کرده ، خود راه گرفتار دنیای زودگذر و فریبنده  میکنند که راهی جز ظلمت در انتظارشان نیست.

وی با تاکید بر اینگه در انتخاب مسیر هیچ گونه جبری از سوی خداوند وجود ندارد،افزود: شهیدانی همچون ادبی راه رسیدن به خدا را الگوی زندگانی خویش قرار دادند.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه سردار سلیمانی همچون مکتبی بود که در رسیدن به غایت الهی انقلابی عمل کرد، افزود: سرداری که خود را متعلق به چپ و راست ندانسته ، بلکه انقلابیگری را ملاک قرار داده بود.

وی با تاکید بر اینکه در راه ولایت نباید مسیر را گم کنیم ، اظهار داشت: عده ای در آغاز راه انقلابی بودند اما انقلابی نماندند

حجت الاسلام تسخری سردار سلیمانی را الگویی از افرادی دانست که انقلابی آغاز کرد و انقلابی ماند و انقلابی رفت.

در این مراسم احاد مردم و مسئولین ،خانواده شاهد و ایثارگر حضور داشتند.

این خبر را به اشتراک بگذارید :