سیدتقی موسویان اظهار کرد ؛ تصمیم به  ورود در این دوره از انتخابات مجلس را ندارم.

به گزارش صبح فومن همزمان با آغاز ثبت نام یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، بسیاری از فعالین سیاسی و اجتماعی شهرستان های فومن و شفت منتظر ثبت نام سید تقی موسویان از چهره های برجسته از این حوزه انتخابیه هستند.

موسویان در پاسخ به پرسش خبرنگار صبح فومن برای شرکت در یازدهمین دوره از انتخابات مجلس اینگونه گفت: تصمیم به ورود در این دوره از انتخابات مجلس را ندارم.

وی ادامه داد: در شرایط حاضر هم هیچ کاندیدایی به مردم نمی گوید که برای چهار سال آینده دو شهرستان چه برنامه ای دارد.

موسویان با بیان اینکه بیشتر فعالین در صدد زیر سوال بردن یک دیگر عمل میکنند،گفت برنامه محوری در حوزه فعالیت کاندیدای دوره یازدهم وجود ندارد.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه وقتی از کاندیدا سوال می فرمایند که به کدام جریان سیاسی کشور متصل هستند در پاسخ می گویند؛ ما مستقلیم،اما در مواجهه با اصولگرایان خود را اصولگرا و در مواجهه با اصلاح طلبان خود را اصلاح طلب معرفی می کنند و در نهایت بعد از انتخاب هم خود را به جریان حاکم مجلس و دولت متصل می نمایند که این خود از نشانه های عدم صداقت می باشد.

سید تقی موسویان یکی از آسیب های وارده در انتخابات را پول دانست و افزود؛ پول باد آورده ای که در انتخابات هزینه میشود خود یک آسیب بزرگ است.

 وی با اشاره به اینکه منتخبی که با هزینه گزاف وارد مجلس می شود در طول چهار سال نمایندگی اش باید هزینه های وارده را جبران کند. 

موسویان در ادامه با اشاره به آسیب های پول کثیف انتخاباتی گفت: صرف زمان برای جبران هزینه های اقتصادی سبب می شود نماینده منتخب نتواند به وظایف قانونی خود از جمله امور فرهنگی و اقتصادی کشور توجه کنند.

وی انتخاب مدیران ضعیف توسط نمایندگان(داشتن بیم از اینکه مدیر امروز رقیب فردایش شود) را نیز یک اشتباه و ضعف دانست که در نهایت منجر به کادرسازی نشدن و عدم پرورش مدیران کارآمد می گردد و این موضوع باعث عدم توسعه فرهنگی؛اقتصادی؛سیاسی و اجتماعی دو شهرستان گردیده است.

وی در پایان اضافه کرد آمار بالای جمعیت تحت پوشش نهادهای حمایتی دو شهرستان؛فروش اراضی کشاورزی و فرار جوانان بسمت کلانشهرها گواه همین مسئله است.

این خبر را به اشتراک بگذارید :