حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن حسن زاده عصر امروز در گفتگو با خبرگزاری بسیج در فومن با آرزوی موفقیت برای مجموعه خبری بسیج، گفت: رمز موفقیت و ماندگاری دفاع مقدس، خدامحوری، اطاعت پذیری از ولایت و صداقت در قول و عمل است.

جانباز و رزمنده دفاع مقدس با تاکید براینکه جنگ تحمیلی یک جنگ جهانی تمام عیار علیه ایران پس از انقلاب اسلامی بود، افزود: هدف اصلی دشمن، از بین بردن آرمان های انقلابی بود که امروز پس از چهل سال شاهد اثرات غیرقابل انکار آن در کشورهای منطقه و کشورهای اروپایی، آمریکایی و… هستیم.

وی با اشاره به اینکه در پشتیبانی از جنگ عراق علیه ایران، از  تمامی ابزار های جنگ جهانی استفاده شده است، ادامه داد: دفاع مقدس و مقاومت رزمندگان با دستان خالی و اتکاء محض به خدای متعال انجام شد و باید این وقایع برای نسل آینده به خوبی تشریح شود تا به باور برسند که هرجا با خدا بوده ایم، خدا نیز با ما بوده است.

تنها طلبه جانباز ۷۰ درصد استان گیلان با بیان اینکه سوابق انقلابی مردم و مقاومت های بی بدیل دوران دفاع مقدس، نتیجه اش بر سر میز مذاکرات کشاندن دشمنانی است که روزگاری از ما حق توحش می گرفتند، خاطرنشان کرد: ادعای انرژی هسته ای از سوی مدعیان، بهانه دشمنی با آرمان های انقلاب اسلامی است.

 مسئول مؤسسه فرهنگی تربیتی منتظران مصلح (عج) گیلان با اشاره به اینکه برای نهادینه کردن فرهنگ بسیج در جامعه باید تلاش کرد، متذکرشد: اگر دولت مردان و مسئولین بدنبال عزت و سربلندی ماندگار هستند باید بدنبال احیاء روحیه بسیجی یعنی حرکت در مسیر الهی با پیروی بی چون و چرا از فرامین رهبر معظم انقلاب و خدمت مخلصانه و صادقانه به این ملت همیشه در صحنه و امتحان پس داده باشند. 

حاج محمدحسن حسن زاده دیگر رمز موفقیت در دفاع مقدس را وجود تفکر بسیجی، حرکت خالصانه در راه خدا و پیشتازی فرماندهان آن در انجام مأموریت های محوله دانست و افزود: پیشتازی فرماندهان رده های مختلف و سطوح بالای سپاه و بسیج، از جمله حضور سردار حاج حسین همدانی فرمانده وقت لشکر قدس گیلان در  عملیات ماندگار کربلای پنج و در جاده ام الطویل پتروشیمی عراق را هرگز از یاد نخواهیم برد.

حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه یکی از ویژگی های روحیه بسیجی، پیروی بی چون و چرا از ولایت است، ادامه داد: تاریخ دفاع مقدس دانشگاه ایستادگی و مردانگی در مقابل دشمن و تبعیت محض از فرمان ولایت بوده است.

تنها طلبه جانباز ۷۰ درصد استان گیلان با اشاره به اهداف و آرمان مقدسی که در خبرگزاری بسیج دنبال می شود، متذکرشد: از جمله وظایف خبرنگاران بسیجی ایجاد امید و اطمینان در راستای اهداف متعالی و تبیین شده انقلاب اسلامی در بین مردم است.

مسئول مؤسسه فرهنگی تربیتی منتظران مصلح (عج) گیلان با تصریح براینکه خبرگزاری بسیج باید سرآمد خبرگزاری ها باشد، افزود: ترویج و تزریق روحیه بسیجی از نیازها و اولویت های کشور است که باید جزء وظایف رسانه ها شمرده شود.

وی با تاکید براینکه مردم باید از طریق خبرگزاری های دارای دغدغه و انقلابی، مطالبات بحق خود را به گوش مسئولین برسانند، گفت: هدف جمهوری اسلامی تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان، با معیار اسلامیت است که این امر باید مورد توجه منتسبین به انقلاب و مدعیان تفکر بابرکت بسیجی باشد.

این جانباز و رزمنده دفاع مقدس ضمن پرهیز دادن خبرنگاران بسیجی به بداخلاقی های سیاسی خصوصاً انتخاباتی، آنان را به پرهیز از اقدامات جناحی و حواشی دعوت کرد و افزود: فعالیت رسانه ای در بسیج باید سوق دهنده مردم به سوی واقعیت های موجود جریانات و تفکرات سیاسی و ایمان دادن مردم به سخنان امام خمینی (ره) باشد.

حجت الاسلام حسن زاده امر به معروف و نهی از منکر را یکی از گوهر های فراموش شده در اجتماع امروزی دانست و اضافه کرد: بی تفاوتی مردم و مسئولین نسبت به یکدیگر، آفت شدید جامعه بوده که متأسفانه موجب بر مسند نشستن مسئولان بی لیاقت و ناکارآمد می شود.

تنها طلبه ی جانباز هفتاد درصد گیلانی راه موفقیت جمهوری اسلامی را تکیه به توان داخل دانست و خاطرنشان کرد: امید داشتن به دشمنان، به انتظار  نابودی نشستن است و این حرکت زیبنده مردم امتحان پس داده ایران اسلامی نیست.

وی با یادآوری اینکه در دفاع مقدس با جانفشانی رزمندگان یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست بیگانگان نرسید، گفت: حکومت های طاعوتی از قاجار گرفته تا پهلوی کشور پهناور ایران را وجب به وجب از افغانستان،آذربایجان، ارمنستان، قرقیزستان و… به طمعکاران جهانی پیش کش کردند در حالیکه یک وجب از خاک پاک ایران در جنگ هشت ساله از کشورمان جدا نشد و آشنایی نسل جوان امروزی مان به تاریخ کهن ایرانی، از جمله وظایف تک تک دلسوزان و مدعیان این کشور است.

حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به بی عرضگی بعضی از مسئولان در حفظ کرامت مردم و ارزش های انقلاب اسلامی افزود: اسلامی که برای ابتدایی ترین مسائل روزمره انسان برنامه دارد قطعا از دستورات جامعی برای اداره حکومت برخوردار است.

حجت الاسلام حسن زاده با یادآوری اینکه اگر بدنبال حفظ اقتدار ملت سربلند ایران هستیم باید با دقت در آموزه های دینی و شرع مقدس اسلام بعنوان کامل ترین دین الهی، توان داخلی ایران اسلامی و شهروندان این میهن سربلند مورد توجه مسئولان قرار دهیم، افزود: رهبری داعیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، روزهای درخشان تری را در پیش روی ملت و کشور قرار خواهد داد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :