اختصاصی/به گزارش صبح فومن ؛صبح امروز شنبه ۶مهرماه مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه فومن با حضور نماینده ولی فقیه سپاه قدس گیلان و جمعی از مسئولین شهرستانی  برگزار شد.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه قران تنها یک بعدی به مسایل نپرداخته است و همه ابعاد تاریخی علمی و زاویای دیگر را مورد تبین قرار داده است، افزود: این کتاب اسمانی راهبرد زندگی دنیا و اخرت را با تعریف چگونه زیستن در اختیار انسان قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه خدواند نسبت به شش دشمن اصلی انسان، مشرکین، کافرین، منافقین، مرجفین و شیطان هشدار داده است، گفت: مرجفین از دشمنان داخلی و خارجی هستند که ارجیف می گویند

 وی با تاکید بر اینکه اراجیف گویان سخنان بی مایه و اساسی را در مورد نظام ، انقلاب و رهبری می بافند، تصریح کرد: رسانه های قدرمند استکبار جهانی نیز از این شیوه استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه دشمن چهل سال است که به دنبال ضربه زدن است و در این راه موفق نشده است، اظهار داشت: جنگل ۸ ساله دفاع مقدس نشان داد که نمی توانند این انقلاب را از بین ببرند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به قران کریم که تاکید دارد دشمنان جرات نابودی شما را ندارند و فقط می توانند اسیب وارد کنند، گفت: باور به جوانان، فناوری و توانایی های خودمان سبب موفقیت در مقابل کشور های کفر خواهد شد.

حجت الاسلام تسخیری منافقین را یکی از دشمنان داخلی دانست و افزود: منافین جریانی خطرناک است که حضرت امام نسبت به این گرو هشدار داده بود.

نماینده ولی فقیه سپاه قدس گیلان از دستگاه های نظارتی خواست که تلاش کنند جریان نفاق در بنده نظام نفوذ نکند و تصریح کرد: این جریان دنبال نا امید کردن مردم و از بین بردن انقلاب است.

گفتنی است در ادامه از زحمات حجت الاسلام میرشمس اکبر حسینی تقدیر بعمل امد و حجت الاسلام بخشش بعنوان مسئول دفتر نمایندگی ناحیه فومن منصوب شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :