سرهنگ محسن جعفرزاده فرمانده انتظامی فومن به تشریح اقدامات پلیس شهرستان فومن در ۶ ماهه سال جاری و کشفیات مربوطه پرداخت.

این مقام انتظامی گفت: شهرستان فومن به لحاظ دارا بودن ۲ منطقه گردشگری فعال از مناطق پرتردد استان گیلان است که برای حفظ امنیت موجود و ارتقاء آن، همکاران ما از ابتدای امسال تاکنون چند مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با همکاری شورا‌های معتمد پلیس اجرا کرده‌اند.

او به کشف ۲۹۵ فقره سرقت، دستگیری ۱۱۹ سارق و معرفی آن‌ها به مقام قضائی در ۶ ماهه سال جاری اشاره کرد و افزود: در این مدت بالغ بر ۱۹ تن چوب جنگلی قاچاق کشف و متهمان آن تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ جعفرزاده با بیان اینکه ماموران انتظامی ۱۲ کیلو و ۴۶۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک، یک کیلو و ۵۶۰ گرم هروئین و ۳۳۰ گرم حشیش را در این مدت کشف و چند باند موادمخدر را متلاشی کردند بیان داشت: هزار و ۱۴۰ لیتر سوخت قاچاق و ۱۸ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز هم کشف شده است.

جعفرزاده ادامه داد: برابر هماهنگی‌های به‌عمل آمده با مقام قضائی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان ۱۶۴ دستگاه موتورسیکلت و یک هزار و ۵۷۹ دستگاه خودرو به دلیل داشتن دستور قضائی، عدم رعایت قوانین و مقررات، تخلفات حادثه‌ساز، حمل کالای قاچاق و مواد مخدر، انجام سرقت و جابجایی اموال مسروقه توقیف شدند.

او تصریح کرد: هزار و ۴۲۳ واحد صنفی در ۶ ماهه گذشته مورد بازدیدقرار گرفتند که در این بین ۵۱ واحد صنفی به علت عدم رعایت قوانین و مقررات پلمپ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فومن در پایان این گفتگو به برگزاری جلسات شورای معتمد پلیس و ارائه آموزش همگانی به شهروندان به منظور تنویر افکار عمومی، پیشگیری از وقوع جرم و تعامل با مسؤولان محلی، ائمه جمعه، بخشداران و دهیاران اشاره داشت و خاطرنشان کرد: به منظور رسیدگی به مشکلات انتظامی مردم در ۶ ماهه گذشته ۲۰ مرحله جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان برگزار شده است.باشگاه خبرنگاران جوان رشت

این خبر را به اشتراک بگذارید :