مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه فومن: برخورد جناحی در عرصه خبرنگاری خیانت است/برخی قلم مزدور به دنبال تحریف واقعیت ها هستند/پر کردن صفحات بدون تولید محتوا کار خبرنگاری نیست

به گزارش صبح فومن :مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه فومن در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار به جایگاه مهم این شغل اشاره کرد و گفت جایگاه مقدس خبرنگاری توانایی کنترل  افکار عمومی به سمت دلخواه منفی و مثبت در امور مختلف را دارد.

حجت الاسلام حسینی به فعالیت بسیاری از خبرنگاران در طول ۸ سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: جبهه جنگ خبرنگاران در عصر حاضر  جبهه پر پیچ خم فرهنگی در مقابل دشمنان داخلی و خارجی است.

وی برخورد جناحی و حزبی خبرنگاران در عرصه خبر را خیانت دانست و اظهار کرد: استقلال فکری  و عمل مستقل خبرنگار در نظام جمهوری اسلامی باید به یک اصل اساسی تبدیل شود.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه فومن  با انتقاد نسبت به عملکرد برخی از جراید فعال که نگاه حزبی و جناحی خود را در عرصه خبر دخیل کرده اند، گفت: برخی  قلم به دست مزدور  با تحریف حقایق دنبال توهین به نظام ارزشی انقلاب اسلامی هستند.

 وی تصریح کرد: اصالت یک خبرنگار روایت واقعی خبراست تا با دوری از نگاه صنفی جناحی حزبی با تولید محتوا خود در خدمت مردم باشند. 

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه مردم  در شرایط فعلی آگاه  و صاحب تفکر هستند افزود: قلم ها از قوت لازم برخوردار نیستد و تنها در حد پر کردن صفحات جراید استفاده می شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن در صحنه فرهنگی  فعالت است و باید تمام قوای خود را در این عرصه معطوف کرد، اظهار کرد: در فضای مجازی باید کار تحلیلی و فنی برای اساس انقلاب کار فرهنگی انجام دهند.

حجت الاسلام حسینی با انتقاد بر اینکه نمیتوانیم ارزش های انقلاب را به نسل جوان منتقل کنیم،  گفت: بدهکار به انقلاب هستیم و باید بدور از گرایش های حناحی کار فرهنگی را پیش ببریم. 

 وی غرق شدن در یک جناح فکری را عین ذلت است و گفت توجه به ارزش های نظام باید در راس کار قرار گیرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :