فرمانده قرارگاه سایبری ستادکل نیروهای مسلح در پانزدهمین همایش رهروان شهدای کردستان و مریوان در رشت گفت؛دولت جوان و حزب‌اللهی در کشور تشکیل شود

به گزارش صبح فومن؛سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی در پانزدهمین همایش رهروان شهدای کردستان و مریوان با اشاره به اینکه بزرگداشت شهیدان در اصل بزرگداشت ارزش‌‌ها است اظهار داشت: بزرگداشت شهیدان در واقع عهد و میثاق با آرمان‌هایی است که شهدا در راه آن ایثارگری کردند.

فرمانده قرارگاه سایبری ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه برگزاری مراسمات بزرگداشت شهدا موجب عهد و میثاق دوباره با شهیدان می‌شود خاطرنشان کرد: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس در منطقه مریوان جان‌فشانی‌های بسیار‌ کردند و امنیت امروز مریوان مرهون خون پاک شهدا است.

وی با اشاره به رشادت و ایثار رزمندگان ایرانی افزود: فرماندهان ما در زمان جنگ همگی از یک سلسله بودند و خوشا به حال آن‌هایی که از منتظران بودند و در این مسیر آسمانی شدند و شهادت شهید حاصلی در چند روز اخیر در منطقه مریوان نتیجه رشادت‌های این شهید بزرگوار است.

فرمانده قرارگاه سایبری ستادکل نیروهای مسلح، نهضت جنگل را یکی از صفحات درخشان تاریخ ایران دانست و عنوان کرد: روحانی مبارز میرزا کوچک‌خان جنگلی در زمان خود با تمام قوا، اسلحه ایمان و اسلام در مقابل مستکبران ایستادگی کرد.

سرلشکر ایزدی با بیان اینکه رشادت رزمندگان گیلانی در دوران دفاع مقدس و در آزاد سازی منطقه نبل‌ و الزهرا در جبهه مقاومت در تاریخ ماندگار شد افزود: انسان‌ها باید در جهاد اکبر باشند به عنوان مثال شهید بروجردی در جهاد اکبر بود که اشاره می‌کرد من فردا شهید می‌شوم.

سرلشکر ایزدی با اشاره به اینکه رشادت‌های گیلانیان در لشکر ۱۶ قدس گیلان در عملیات کربلای پنج جزء جهاد افضل است گفت: خوشبختانه انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف پیشرفت کرده و امروز انقلاب حرف‌های زیادی برای بیان کردن دارد.

وی با یادآوری خاطراتی از دوران دفاع مقدس عنوان کرد: شهید موحد دانش در عملیات والفجر ۲ با یک دست قطع‌شده بسیار مصمم برای عازم‌شدن به جبهه نبرد بود و در آخرین تماسی که داشتند گفتند کسانی که دستشان به حرم امام حسین(ع) می‌رسد، خدام امام سبزپوش باشند.

فرمانده قرارگاه سایبری ستادکل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه امروز هم باید به جوانان متخصص و متعهد اعتماد کنیم زیرا هرجا که به جوانان اعتماد کردیم موفق بودیم تصریح کرد: انقلاب اسلامی نتیجه رشادت شهدای ما است.

سرلشکر ایزدی با بیان اینکه باید در جبهه داخلی و جبهه خارجی با بصیرت عمل کنیم و در انتخابات پیش رو نیز نگاه‌ها به سمت به افراد متخصص، متدین و انقلابی باشد ابراز داشت: باید دولت جوان و حزب‌اللهی در کشور تشکیل شود.

فرمانده قرارگاه سایبری ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمنان پس از اینکه پهپادشان مورد هدف قرار گرفت و نفت‌کش‌ خود را هم توقیف شده دیدند، حالت انفعالی به خود گرفتند گفت: آمریکایی‌ها، غربی‌ها و کشورهای مرتجع منطقه جرات نگاه چپ به مرزهای ایران را ندارند.

سرلشکر ایزدی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها امروز به ‌جایی رسیدند که مسئول دیپلماسی ما را تحریم می‌کنند البته آمریکایی‌ها ذلیل شدند و این‌ها نشانه عظمت ملت ایران است افزود: قطعاً آینده ایران اسلامی روشن است و باید برای تداوم راه شهدا تلاش کنیم.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه باید راه شهدا را ادامه دهیم عنوان کرد: دشمن امروز به دنبال ناامید کردن مردم است و در حال تلاش است تا به مردم تلقین کند که نظام کارآمد است و مردم پشتیبان نظام نیستند.

وی با اشاره به روند پیروزی‌ها و موفقیت انقلاب اسلامی در طول این سال‌ها تصریح کرد: اگر زمان‌شناس و قدردان زحمات و ایثارگری شهدا باشیم موفق به پشت سر گذاشتن مشکلات می‌شویم و انقلاب اسلامی ایران همچنان با تمام قدرت مسیر پیروزی را طی می‌کند.احرار گیل

این خبر را به اشتراک بگذارید :