کیوان مارابی و سجاد اخباری با به ثمر رساندن۹گل به طور مشترک عنوان آقای گلی نیم فصل مسابقات لیگ دسته دوم فصل۹۸-۹۷را از آن خود کردند.

به گزارش صبح فومن به نقل از “دی اسپورت”،سرانجام نیم فصل مسابقات لیگ دسته دوم فرا رسید و چهره نامزدهای کسب عنوان آقای گلی نیز تا حدودی مشخص شد هرچند که موفقیت در نیم فصل نخست به طور حتم باعث موفقیت گلزنان در نیم فصل دوم نمی شود اما اگر این بازیکنان گلزن بتوانند تمرکز خود را حفظ کنند کسب عنوان آقای گلی زیاد دور از دسترس نیست البته کسب این عنوان ارزشمند به طبع برای بازیکنانی چون مارابی،اخباری،پورصف شکن،جمعه زاده و حتی وزیری پناه محتمل تر می باشد.

بر اساس جدول گلزنان کیوان مارابی از تیم آوالان کامیاران و سجاد اخباری از شهرداری فومن با به ثمر رساندن ۹گل موفق به کسب عنوان آقای گلی در نیم فصل شدند اما این دو بازیکن به خوبی میدانند که این عنوان ارزشمند در پایان فصل قابل دسترس خواهد بود پس باید تمرکز خود را تا پایان فصل حفظ کنند.

در میان گلزنان برتر نیم فصل نخست بدون شک درخشان ترین عملکرد را اخباری داشته چرا که این بازیکن با وجود اینکه تیمش در مکان دوازدهم جدول قرار دارد و حتی میتواند یکی از گزینه های سقوط باشد در امر گلزنی بسیار خوب عمل کرده و با به ثمررساندن۹گل نزدیک به نیمی از گل های زده تیمش را به ثمر رسانده است که آماری فوق العاده می باشد.

در هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ دسته دوم در مجموع۱۱بازی۳۲گل به ثمر رسید که میانگین خوب۲/۹گل در هر بازی به ثبت رسید.

دیدار دو تیم نفت امیدیه با به ثمر رسیدن ۷گل پر گل ترین دیدار هفته سیزدهم نام گرفت.

خبرنگار:علیرضا یاوری

این خبر را به اشتراک بگذارید :