رییس آتش نشانی فومن بیان داشت :شهروندان گرامی در صورت احتمال آبگرفتگی در معابر از مسيرهای شلوغ كه احتمال ترافيک بيشتری است، تردد نکنند 

به گزارش صبح فومن:امین خوشبرش رئیس آتش نشانی فومن گفت: بارش باران علاوه بر زيبايی هايی كه به همراه دارد تردد و عبور و مرور در معابر شهر را مشكل می كند كه به همين واسطه رعايت نكات ايمنی در روزهای زيبای بارانی ضروری است.

وی افزود: تصادفات رانندگی، راه بندان، لغزنده بودن معابر، احتمال سرخوردن و آبگرفتگی از جمله مشكلات ناشی از بارندگی طولانی مدت و شديد است كه بنا بر پيش بينی اداره كل هواشناسی استان گيلان وضع هوا استان گیلان(فومن) تا ۳ روز آينده، نيز بارانی خواهد بود.

خوشبرش رعایت نكاتی را در هنگام بارندگی ضروری دانست و گفت: در صورت بيماری به دليل ترافيک در روزهای بارانی، از منزل خارج نشويد.

وی با بیان اینکه كودكان و سالمندان در مواقع بارش باران در خطر هستند بنابراين حتی الامكان از منزل بيرون نروند خاطرنشان کرد: از تردد غيرضروری در خيابان خودداری شود.

رییس آتش نشانی فومن ادامه داد: شهروندان در صورت احتمال آبگرفتگی در معابر از مسيرهای شلوغ كه احتمال ترافيک بيشتری است، تردد نکنند و توجه داشته باشند در صورت استفاده از وسايل شخصی حتما از سالم بودن خودرو اطمينان حاصل کنند.

از دیگر توصیه های ایمنی این مسئول چنین بود؛گلدان ها و اجسام معلق به مکان امن انتقال داده شود. داربست های ساختمان های در حال احداث ایمن سازی شود.

وی تصریح کرد: از درختان در معرض آبگرفتگی شديد، خطوط فشار قوی برق و از سيم برق لخت داخل آب دوری كنيد و به آتش نشانی و اداره برق اطلاع دهيد.

 همشهریان عزیز می توانند در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی با شماره تلفن های ۳۴۷۲۴۴۴۴-۳۴۷۲۲۲۲۲-۱۲۵ تماس حاصل فرمایند.

این خبر را به اشتراک بگذارید :