دکتر پورمحمد رئیس دانشگاه غیرانتفاعی دامون فومن در جشن فارغ التحصیلی :
🔹دانشگاه دامون متعلق به مردم فومن است

جشن فارغ التحصيلان دانشگاه غیرانتفاعی دامون فومن با حضور مسئولین شهرستان ، ریاست ،معاونین و اساتید دانشگاه، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه غیرانتفاعی دامون فومن، رئیس دانشگاه دکتر رحمت پورمحمد در این آیین گفت: دانشگاه به وجود این دانش آموختگان افتخار می‌کند چرا که با سرمایه گذاری دوران طلایی عمرشان، اکنون به عنوان متخصصان کارآمد وارد جامعه می‌شوند.

دکتر پورمحمد با تأکید بر اینکه جشن دانش آموختگی روز بزرگ و پر خاطره‌ای برای دانشجویان است، افزود: در این روز بزرگ و باشکوه تلاش‌های دانشجویان، اساتید و مسئولان دانشگاه به ثمر نشسته است.

رییس دانشگاه دامون در این جشن خطاب به مردم شهرستان فومن گفت : ما افتخار می‌کنیم در شهرستانی فعالیت علمی و فرهنگی داریم که زادگاه علمای بزرگ و برجسته اي همچون آیت الله بهجت فومنی، ایت الله اریب فومنی و ادیبانی چون شیون فومنی و کیومرث صابری میباشد.
وی تصریح کرد ما افتخار میکنیم در میان مردمی هستیم که از لحاظ فرهنگی بسیار دغدغه دارند.
دکتر پورمحمد یادآور شد مردم فومن در همه عرصه های سیاسی ،فرهنگی ،علمی ،هنری و ورزشی سرامد میباشند وی با تاکید بر اینکه من این را به یقین دیده ام ،افزود مردم فومن در همه زمینه ها اين دغدغه را دارند که شهرشان شان در همه زمینه ها پیشرفت کند و نمونه باشد.
دکتر پورمحمد رييس و عضو هئیت موسس دانشگاه در ادامه تصریح کرد ما این دانشگاه را مال مردم فومن میدانیم.
وی ادامه داد كه از ١٤ کارمند این موسسه ۱۱ کارمند آن اهل فومن و حومه میباشند و تاكيد نمود كه ما خريد كالا را از غير فومن ممنوع كرديم ،مگر اینکه ان کالا در شهرستان فومن نباشد، چراکه این دانشگاه ازآن مردم فومن است.

دکترپورمحمد با تاکید براینکه دانشگاه اعتبار یک شهر است تصریح کرد دانشگاه ها باعث توسعه یک شهر میشوند.

وی یکی از اخرین اهداف این دانشگاه را توسعه تحصیلات تکمیلی یعنی افزایش رشته در مقطع کارشناسی ارشد دانست و افزود متاسفانه بدون داشتن فضای آموزشی مناسب این اهداف امکان پذیر نمیباشند که انشالله با کمک مسئولین شهر بتوانیم تحصیلات تکمیلی را در این دانشگاه افزایش دهیم.
ايشان همچنين اظهار داشتند كه از ٢٣ رشته داراي مجوز از وزارت علوم تنها ١٧ رشته فعال ميباشد و دانشگاه در سه مقطع كارداني و كارشناسي و كارشناسي ارشد با داشتن بيش از ٧٠ مدرس و ٨٠٠ دانشجو فعاليت دارد

دکتر پورمحمد در پایان اشاره نمود كه دانشجویان بی بضاعت ، تحت پوشش ، رتبه هاي برترعلمی ، ورزشی و فرهنگی هنری و همچنين دانشجوياني كه حضور مداوم در كلاسها داشته باشند از طرح تخفیفات ويژه بهره مند خواهند بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید :