ســریــال تــڪــرارے بــیــ‌تــوجــهے مــســئولــان بــه شــهداے گــمــنــامــ؛
وضــعــیــت تــاســفــ‌بــار یــادمــان شــهداے گــمــنــام بــنــدرانــزلــیــ

 

تدفین شهدای گمنام در جای جای ایران اسلامی که با هدف اعزام سفیران نور و گسترش فضای معنوی فرهنگ ایثار و شهادت صورت می‌گیرد متاسفانه در برخی از نقاط با بی توجهی مسئولان مربوطه و عدم رسیدگی اولیه در ساخت مزار این شهیدان گمنام روبرو گردیده است.

چهارم خردادماه سال ۹۳ مردم شهر بندرانزلی میزبان ۳ شهید گمنام بودند، شهدایی که با استقبال بی‌نظیر مردم روبه‌رو شد و همچنان پس از گذشت چهار سال از تشییع این شهدا، در تمام ایام سال و مناسبت‌های مختلف برنامه‌های متنوعی توسط مردم در این مکان مقدس برگزار می‌شود.

روزها پشت هم سپری شد و چهارمین سالگرد تدفین شهدای گمنام انزلی در راه است و علی رغم اینکه مردم ولایتمدار و شهید پرور این شهر ارادت بسیار بالایی به این مردان عشق دارند ولی ساماندهی قبور مطهر ۳ شهید گمنام به سرانجام نرسیده است.

جای سوال است چرا در اکثر نقاطی که شهدای گمنام تدفین می‌شوند باید مردم و اصحاب رسانه به قدری پیگیری کنند تا شاید بی‌توجهی مسئولان نسبت به مهمانان که روزگاری برای میزبانی‌ آن‌ها سر و دست می‌شکستند، تغییر پیدا کند.

در این راستا جمعی از جوانان انقلابی شهرستان بندر انزلی که دغدغه اصلیشان تکمیل یادمان شهدای گمنام این شهرستان است طی تماسی با خبرنگار خبرگزاری شبستان خواستار درج این گزارش و پیگیری مسئولان شدند./شبستان

این خبر را به اشتراک بگذارید :