امام جمعه رودبار در يادواره شهداي روستاي حلاج محله ملسكام فومن:شهید به ما ایستادگی در دین و آرمان های انقلاب را یاد می دهد و ما باید امانت شهدا باشيم و براي انقلاب و حفظ ارزش های آن بیش از پیش بکوشیم/تصاوير

به گزارش صبح فومن؛حجه الاسلام داوودی امام جمعه رودبار در مراسم ۸ شهید والامقام روستای ملسکام و یادبود حاج شمس الله امام پناهی پدر شهیدان گرانقدر بیت اله ، محمد ابراهیم و هیبت اله گفت : شهید به ما ایستادگی در دین و آرمان های انقلاب را یاد می دهد و ما باید امانت شهدا باشيم و براي انقلاب و حفظ ارزش های آن بیش از پیش بکوشیم .
امام جمعه رودبار حضور مردم را در همه صحنه های دفاع از انقلاب و دفاع مقدس فاصله نداشتن مردم و مسئولین عنوان کرد و تاکید کرد:مهمترین عامل عدم رفع مشکلات فعلی کشور فاصله مسئولین از مردم و اشرافی گری آنان دانست .
وی ادامه داد ؛ وزیر دولت که دارایی خود را ۱۲۰۰ میلیارد عنوان می کند ؛ چه حالی به جوانان و آحاد ملت دست می دهد که با حقوق یک تا یک میلیون پانصد زندگی خود را با رنج اداره و سپری می کنند ؛ دست می دهد ؛ وی مسئول کشور که با ماشین آخرین سیستم اول تا آخر کارخانه را سرکشی می کند ؛ لحظه ای درنگ نمی کند تا حرف کارگران زحمت کش این کارخانه را بشنود ! آیا این مسئولین می توانند سیاست های اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری را پیگیری و اجرا نمایند !؟
حجه الاسلام داوودی ادامه داد: این انقلاب امانتی است بزرگ از شهدا ؛ وی تاکید کرد همه ما باید صادقانه عمل بکنیم نشود فردای قیامت شهدا به ما بگویند عکس ما را دید عکس آن عمل کردید.
امام جمعه رودبار در پایان تاکید کرد : مردم عمل صادقانه را پذیرا هستند از تبعیض بیزارند ؛ درست است اگر برخی از مسئولین کار شخصی داشتند در آمد بیشتری نصیب آنان می شد ؛ اماباید به خاطر جوانانی که حقوق یک میلیونی دریافت می کنند ؛ بگذرند و جامعه را از التهاب درور نمایند .
روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه فومن

image image image image image image image image image image image image image image image image image

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :