حجت الاسلام تسخيري در فومن؛در گيلان  دو شهید بودند که صدامیان برای سر آنها جایزه گذاشته بودند یکی از آنها شهید مرآت بودند/پای مذاکره هائی نشستن و لبخند زدن که منفعتی برای کشور ندارد و منافعی برای انقلاب به دنبال ندارد، زیبنده نظام اسلامی ما نیست.

نماینده ولی فقیه سپاه قدس گیلان؛امروز دل بستن به استکبار عاقلانه نیست/چرا نیروهای انقلابی را تندرو خطاب می کنیم و به مستکبرین لبخند می زنیم
حجت الاسلام و المسلمین تسخیری نماینده ولی فقیه سپاه قدس گیلان عصر امروز در یادواره سردار شهید مجید مرآت در مسجد ولی عصر(عج) بالامحله فومن با گرامیداشت یاد شهدای والامقام دفاع مقدس خاصه سردار شهید مرآت گفت: امروز دل بستن به استکبار عاقلانه نیست، پای مذاکره هائی نشستن و لبخند زدن که منفعتی برای کشور ندارد و منافعی برای انقلاب به دنبال ندارد، زیبنده نظام اسلامی ما نیست.
به گزارش صبح فومن به نقل از  بهجت نیوز؛حجت الاسلام و المسلمین تسخیری نماینده ولی فقیه سپاه قدس گیلان عصر امروز در یادواره سردار شهید مجید مرآت در مسجد ولی عصر(عج) بالامحله فومن با گرامیداشت یاد شهدای والامقام دفاع مقدس خاصه سردار شهید مرآت گفت: شهدا حاضرند و ناظر بر اعمال ما هستند و روزی عملکرد ما را به عنوان شاهد به رخ ما می کشند. شهدایی که به جامعه رنگ الهی دادند و ما دعا می کنیم تا به خون پاک شهید مرآت عاقبت ما نیز ختم به سعادت و معنویت قرار بگیرد.
نماینده ولی فقیه سپاه قدس گیلان اظهار کرد: در این شهری که وقتی از آن عبور می کنیم به یاد مرجع بزرگ جهان اسلام آیت الله بهجت فومنی(ره) می افتیم که ایشان می فرمایند مبادا غفلت کنید از آنهائی که شهید شده اند و شهید داده اند و در راه خدا رفته اند و در راه خدا بوده اند خدا می داند چه تاجی بر سر اینها رفته است ولو بعضی ها نمی بینند.
حجت الاسلام والمسلمین تسخیری در ادامه بیان داشت: امیرالمومنین علی علیه السلام می فرمایند دنیا سرای مسابقه است و در این مسابقه خوشا به حال کسانی که بیشترین بهره را برای سرای آخرت می برند در این مسیر شهدا آمدند که بمانند و دوام پیدا کنند لذا شهدا زنده اند چرا که خدا در قرآن فرموده است شهدا زنده اند و اگر افرادی تصور کنند شهدا مرده اند آنها انحراف دارند.
وی با اشاره به نقش ویژه شهید مرآت در جنگ تصریح کرد: در استان گیلان دو شهید بودند که صدامیان برای سر آنها جایزه گذاشته بودند یکی از آنها شهید مرآت بودند و دیگری یک شهید خلبان در رودبار بود. در خاطرات سردار عبدالله پور در رابطه با شهید مرات خواندم که این شهید نسبت به نیروهایش بسیار با محبت برخورد می کرد لذا این شهید اشداء علی الکفار و رحما بينهم اما امروز ما متاسفانه ما میبینیم برخی رحما علی الکفار هستند چرا ما امروز نیروهای انقلابی را تندرو خطاب می کنیم و به مستکبرین لبخند می زنیم و مهربانیم.
نماینده ولی فقیه سپاه قدس گیلان با اشاره به تاریخ انقلاب تاکید کرد: تاریخ انقلاب به ما نشان داد چه کسانی ممارست کردند و برای احیای اسلام ناب جانفشانی کردند اما امروز از راه به در شده اند، شما ببینید چه کسانی همراه امام خمینی(ره) از پاریس به تهران آمدند اما امروز در جبهه انقلاب اسلامی حضور ندارند.
حجت الاسلام والمسلمین تسخیری گفت: در تاریخ صدر اسلام ابن ملجم مرادی که روزی عدالت امیرالمومنین را ستایش می کرد روزی رسید که با شمشیر فرق مولای ما را شکافت شما ببیند امروز هم بسیاری از افرادی که روزگاری برای انقلاب جانفشانی کرده بودند از گذشته خود پشیمانند و انقلابی ها را تندرو خطاب می کنند و آنها را افراطی می نامند.
نماینده ولی فقیه سپاه قدس گیلان در پایان خاطر نشان کرد: امروز دل بستن به استکبار عاقلانه نیست، پای مذاکره هائی نشستن و لبخند زدن که منفعتی برای کشور ندارد و منافعی برای انقلاب به دنبال ندارد، زیبنده نظام اسلامی ما نیست.

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :