کاپيتان تیم فوتبال شهرداري فومن پاسخ مصاحبه سرمربی شهرداری ماهشهر را داد.

اشجاری:آقای باقری نیا افتخارات فوتبالی من به اندازه موهای سرشماست/مگر شما داروغه فوتبالی

اشجاري

 
به گزارش صبح فومن به نقل از دی اسپورت؛حسن اشجاری در خصوص اظهار نظرهای مجید باقری نیا گفت:برای من واقعا جالب است ایشان با هر تیمی که بازی دارند بر علیه شهرداری فومن صحبت می کنند باید بگویم که افتخارات فوتبالی من تنها در باشگاه ذوب آهن به اندازه موهای سر این آقا است بعدایشان طوری در مورد فومن صحبت می کنند که انگار فومن جزیره آدم خوارهاست. مردم شهر فومن آنقدر مهمان نواز هستند که در سال۵میلیون گردشگر به این شهر سفر می کنند بعد ایشان خیلی راحت می آیند و اینطور به تیم ما و مردمش توهین می کنند.

وی افزود:ما حتی در بازی با داماش گیلان که هواداران این تیم الفاظ رکیکی را به ما نسبت دادند در بازی برگشت کوچک ترین حرفی به آن ها نزدیم حالا ایشان۱۵۰۰کیلومتر دورتر از ما در مورد تیم شهرداری فومن اینگونه صحبت می کنند.

اشجاری با اشاره به نکته ای جدید در مورد تیم شهرداری ماهشهر ادامه داد:واقعا جالب است ایشان به سرپرست خود گفته که به تمام سرپرست های تیم های حاضر در لیگ دسته دوم زنگ بزند و بگوید که بر علیه شهرداری فومن صحبت کنند من واقعا نمی دانم این آقا از چه چیزی می سوزد. تیم ما که به عنوان تیم دوم بالا آمد اما تیم این آقا در لحظات پایانی به دور نهایی صعود کرد.

حسن اشجاری بیان کرد:من سعی می کنم در مورد سرمربی های تیم های حریف صحبتی نکنم اما انگار این آقا حالش اصلا خوش نیست و دوز قرص هایش بالا پایین شده چرا که شما ببینید به عنوان مثال شخصی مانند بهنام سراج با آن افتخارات ملی می آید در شهر ما کلی احترام و دوستی ایجاد می شود و در مقابل ما نیز به آبادان رفتیم به همین شکل بود اما تمام مشکلات برای تیم ایشان بوده پس چرا تیم دیگری مانند این آقا اینگونه در مورد ما مصاحبه نمی کنند شما میتوانید از سرپرست و مدیر تیم نفت امیدیه بپرسید که ما چقدر خوب از آن ها مهمان نوازی کردیم.

مدافع شهرداری فومن ادامه داد:ایشان گفته که بالای نود درصد گل های ما از طریق پنالتی بوده پس ایشان نمی دانند که خود من چندین گل را از روی ضربه کاشته به ثمر رسانده ام .تیم ما در دور نخست۲۸گل به ثمر رساند که تنها۱۵گل آن از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و خدا را شاهد میگیریم که تنها یک پنالتی از این پنالتی ها درست نبود و آن هم بازی مقابل شهرداری کاشان بود که بعد از بازی من سمت سرمربی شهرداری کاشان رفتم و از آن ها عذرخواهی کردم و حتی گفتم واقعا آن صحنه پنالتی نبود و این پیروزی به من نچسبید.البته من دلیل اینکه۱۶پنالتی برای ما گرفته شده است رابرای شما می گویم دلیل آن این است که اکثرا تیم های جنوبی که آشنایی خوبی از بازی در زمین های گل آلود ندارند می آیند و با تکل های بی احتیاط باعث می شوند که پنالتی گرفته شود اما این تقصیر ما نیست ایشان میتوانند بروند و برای بازیکنانش این آموزش را بگذارند که در چنین زمین های چطور بازی کنند نه اینکه بیایند و به تیم ما تهمت بزنند.

اشجاری افزود:آقای باقری نیا به دنبال چه هستید تیم ما پول ندارد لباس بخرد بعد ما می آیم و داور و ناظر میخریم؟بازیکنان ما در ماه حدود۱یا۲میلیون حقوق می گیرند که خدا را شکر همان مقدار کم هم ۴ماه هست که به ما نداده اند بعد شما می آیید و به این بازیکنان و باشگاهی که دارد با شرافت بازی می کند تهمت می زنید. تیم ما در بازی آخر در حالی که اصلا برایش مهم نبود به شوشتر رفت و حتی پول بلیط هواپیما نداشتیم و مجبور شدیم۲۵ساعت در اتوبوس باشیم آنوقت شما اینطور صحبت هایی را مطرح می کنید که واقعا زشت است.

کاپیتان شهرداری فومن گفت:آقای باقری نیا فوتبال جنگ نیست نگذارید دهن من باز شود که زمانی که سرمربی بودید در لیگ برتر چه کارهایی می کردید شما در حد من و تیم شهر من نیستید که بخواهید در مورد ما صحبت کنید. قرارداد سرمربی ما ۲درصد قرار داد شما هم نیست اما هیچوقت ما ندیده ایم در مصاحبه ای به تیمی ویا حتی به شما که بارها بر علیه مصاحبه کرده اید توهینی کند.تیم ما در ماهشهر کلی سنگ و فحش خورد اما مربی ما نیامد حاشیه سازی و مصاحبه کند.

اشجاری افزود:ایشان گفته اند که تیم ما ۵گل خورده و نباید گلایه کند باید بگویم که اولا تیم ما ۵گل نخورده و۴گل خورده که بعد از بازی با اینکه من در این دیدار حاضر نبودم کلی به بازیکنان تیم حرف زدم اما در بازی آینده کاپیتان هست و اگر می توانید الان۵گل بزنید واقعا زشت است برای یک مربی چنین صحبتی کند که چون۵گل زده ایم دیگر صحبتی نکنید مگر ما نیز به تیم هایی۴گل نزدیم اما بعد از مسابقه دست رفاقت با هم دادیم و نیامدیم چنین مصاحبه هایی کنیم.

کاپیتان شهرداری فومن با تاکید به اعتراض بازیکنان شهرداری فومن به صحبت های آقای باقری نیا ادامه داد:ایشان واقعا اعصاب تمام بازیکنان ما را خورد کرده اند همین الان که باشما صحبت می کنم بازیکنان تیم به من پیام میدهند که آقای باقری نیا به چه حقی اینگونه شهرداری فومن را مورد خطاب قرار داده است و من به عنوان کاپیتان تیم پس از چندین مصاحبه ایشان بر علیه شهرداری فومن باید جواب ایشان را بدون پرده بدهم و از شما هم می خواهم تمام صحبت های من را انعکاس دهید چون ایشان احترام ما و تیم شهرداری فومن را نگه نداشتند.

وی افزود:دو نفر از بازیکنان ما تا دو هفته دیگه صاحب فرزند می شوند و من به واقع رو ندارم که در چشم آن ها نگاه کنم چرا که آن ها ۴ماه است که پولی نگرفته اند و ما تنها از زمین شهرداری استفاده می کنیم و حمایت مالی لازم از ما صورت نیمگیرد آنوقت با چنین شرایطی یک مربی با چنین صحبت هایی نمک روی زخم بازیکنانمان می پاشد .اگر حمایت های آقای موسوی و هوادارانمان نبود واقعا نمیدانم ما باید با چه انگیزه ای کار می کردیم.

اشجاری ادامه داد:در هر بازی۲۵۰۰هوادار عاشق داریم که تا به الان برای هیچ تیمی مشکل ساز نشده اند و و تنها تیم خود را تشویق می کنند که بارها نیز از آن ها تقدیر شده است. به عقیده من آقای باقری نیا به جای اینکه اینقدر بر علیه تیم مصاحبه کند برود و انرژی روی تیم خودش بگذارد.

کاپیتان شهرداری فومن گفت:با تمام احترامی که به بازیکنان شهرداری ماهشهر می گذارم و با کاپیتان این تیم نیز دوست هستم اما باید بگویم که صحبت های سرمربی شهرداری ماهشهر انگیزه ما را برای این بازی دوچندان کرده است .

حسن اشجاری در مورد اینکه پیش بینی اش از دیدار مقابل شهرداری ماهشهر در ماهشهر چه خواهد بود گفت:نمیخواهم تهدید کنم بالاخره ما به ماهشهر می رویم و بازی می کنیم اما این را بدانند که هر عملی عکس العملی دارد چرا که با این جوی که ایشان درست کرده اند معلوم نیست در بازی رفت و برگشت چه اتفاقاتی رخ دهد.

حسن اشجاری در پایان اظهار داشت:از سایت بسیار خوب و مرجع دی اسپورت نیز تشکر میکنم که به واقع اخبار لیگ دسته دوم را به خوبی پوشش می دهد و باعث جذابیت هر چه بیشتر این مسابقات شده است.

شهرداری فومن در هفته دوم از مرحله پایانی مسابقات لیگ دسته دوم پنجشنبه ۹۵/۱۲/۲۶ساعت۱۴:۴۵در ماهشهر به مصاف شهرداری این شهر می رود.

خبرنگار:علیرضا یاوری

این خبر را به اشتراک بگذارید :